2014年5月18日星期日

摩廚 - 午餐

Blog友 BBQ 介紹, 灣仔區我熟到爛, 如此店在九龍區, 我就未必去嘗試啦!
我平時對吃要求低, 求求其其, 繁忙工作 + 生活, 吃來吃去都係個幾味 + 個幾間餐廳,
有時都想試下新嘢, Blog 友介紹的餐廳如在港島區, 我很大機會一試, 其他區就少去啦, 因為都係個一句, 要求不高, 所以不願付出過九龍的代價去揾食, 事實上我對九龍道路又不熟。

自問只識分好吃、唔好吃, 寫唔岀其他味覺, BBQ寫得詳細、好過我, 
寫自此blog, 希望多d人支持此類小店,收費合理, 味道唔錯, 我會再幫趁
http://www.maureen.com.hk/

本來想吃晚餐, 老公晚上另有約, 改吃午餐。
平日午餐、晚餐絕對沒有閒情吃此類要等好耐的幾度菜的餐::mm1673 

Sunday Set Lunch HK$180 + 10% 
餐廳八成滿, 晚餐可能墟坎d
我大食, 吃完8成飽, 不過我要學下不要下下吃到10成飽::mm2442 

Tomatoes & Chicken (車厘茄、檸檬橄欖油雞)

The perfect egg (i.e. 63度蛋, 香菇啫喱、雲腿)

Abalone (燒吉品鮑魚)

Grilled Hoisin Pork & Chinese Wine Egg (燒豬豚、花鵰蛋)

Noodles (摩廚撈面)

Chinese broth  (老火湯)

44 則留言:

  1. 回覆
    1. 賣相唔錯,又中又西fusion 菜。。。老火湯係乜嚟?

      刪除
    2. 我冇問到, 類似無花果、蜜棗、瘦肉湯

      刪除
    3. 哈哈哈。。。。好險,快大舊媽3分鐘咋(≧3≦)

      刪除
    4. 後生女…星期日都唔去下街,入嚟做咩啫::mm2415

      刪除
    5. 入嚟做咩。。。入嚟贏你囉 :p

      刪除
  2. 今晚要成八点先有得食晚餐,e+食紧蕃茄顶肚,唔小心入到嚟见到d嘢咁正,搞到我觉得d蕃茄好鬼难食::mm1673

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇聽過望梅止渴嘅咩(^_-)

      刪除
    2. 就天黑, 我要去跑步消::kk3033 先

      刪除
    3. 我剛做完运动返嚟,老人家唔敢跑,急歩行啫::cc4162

      刪除
    4. 食咗8成飽咋喎。。。都要跑(^_^;)

      刪除
    5. 對付::kk3033 肪是終身習慣, 有時意志薄弱都想唔跑, 但我忍唔到口::mm2414 , 死死氣再跑

      刪除
    6. 呢排成日都落兩,好易dum懶身::uu7063

      刪除
    7. 係架, 我跑室外, 落雨、太曬都要停::mm1581

      刪除
  3. 你有8成飽都好,可能我得5成 (^_^;)

    回覆刪除
  4. 午餐晚餐吃的東西差不多, 咁你午餐抵食到暈喎. 吃頭盤時我不停跟朋友講一定不飽, 但吃完麵後其實都有八成了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 午餐沒有甜品, 如果沒有那碗撈面, 我一定要去第度再吃過, 我慣咗要吃到飽飽

      刪除
  5. 我HK, KLN, NT周圍去食
    最緊要價錢afford得到

    回覆刪除
    回覆
    1. 衣吃住行, 用得最多是住, 其他使費不多, 又不是大使之人, 幾時都保持危機感, 間中吃得精d純粹平衝一下

      刪除
  6. 我係九龍人, 無乜事都唔過海, 車費貴, 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 自小居港島、返工港島, 吃飯絕少過海, 新界更少去

      刪除
  7. 唔油膩, 夏天有8成, 冬天得番6成飽,午餐平過晚餐好多喎

    回覆刪除
  8. 我同你相反, 我住新界, 唔願去到港島區咁遠食飯 :P
    我又係慣咗食到十成飽, 你呢個餐......食多兩件 cake 都仲得:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 早十幾20年熱衷行山時, 新界都去下, 停止行長途山後, 極少去新界
      有時我覺得我藉住食到十成飽減壓, 我肯減少少食量就更fit::kk3111

      刪除
  9. 我應該夠飽, 我食嘢就貴精不貴多::ee5151

    回覆刪除
  10. 碟面我可以X3.....::ww6060

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真唔係? 返來俾我見識下你的吃力::ww6023

      刪除
  11. 我諗... 我一家三口真係唔.... 多夠食.... =.=''
    P.S. 我之前喺呢篇留過言... 但唔見咗....

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咗最尾碗撈面, 我吃雙份都得, 你一家三口梗係叫三份
      我試過幾次經email連結去blog留言, 打完一大段, 留唔到, 唔見晒::vv4002

      刪除