2014年6月4日星期三

干蒸

最近工作很忙, 
除了要處理人事上最厭惡的程序, 
又要獨力應付一高難度項目, 
好在外有高人助我一臂, 
限期最後一天 5pm 完成。

天生體質差+年紀漸大, 
過往可應付的, 今天有些吃力, 
所以經常同自己講不要做到退休年齡才退下火線,
 留下時間俾自己做些現時沒有機會做的事。

很佩服兩隻傻仔, 
廳中開了冷氣, 
34度高溫下偏要坐在全屋最熱西斜的工人房地上, 
沒有冷氣, 地磚熱騰騰, 全身厚毛, 搞乜? 靈修中?

兩幅相是同一時間拍的。

34 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢地傻架
      hot yoga 不是人人啱練, 我已冇練三年

      刪除
  2. 我都懷疑過佢地到底怕唔怕熱?

    回覆刪除
  3. 貓唔怕熱架....傻卡.....::ww6038

    100 % 認同....年青時候嘅耐力, 靭力...隨年紀增長, 相對減低::oo2071

    回覆刪除
    回覆
    1. 近一年仲多咗好多白髮係頭頂最顯眼處::vv4002

      刪除
  4. 翩翩在酷熱警告的下午
    瞓在2張棉胎中間

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 太熱時, 肥仔又會對住冷氣狂吹, 佢心理唔平衝

      刪除
  6. 34度仲要坐熱騰騰 ge 地磚上面.......::ww6092 係人可能會生痔瘡

    回覆刪除
    回覆
    1. 囉囉, 太熱唔會生痔瘡, 會生熱痱::mm2065

      刪除
  7. 有冷氣唔嘆, 就去工人房焗桑拿::kk3055
    換轉係我已經出哂汗, 可能仲暈埋 tim ::mm1544

    回覆刪除
  8. 楼上呢妈讲猫唔怕热,但我Toto劲怕热,一热亲就瞓厕所地下
    可以退就退啦…人生苦短呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我d貓一時時, 有時對住冷氣狂吹
      有時覺得e+退有d浪費 + 太早

      刪除
    2. to be honest, one of the reasons

      刪除
  9. 貓地: 禾地唔傻, 係吸呀吸D陽氣::ww6021 ,儲定熱能過冬::cc7147

    回覆刪除
  10. 若不是經濟問題,我覺得在最光輝的時侯退下來,是最完美的,賭仔定律,磨爛席一定輸 ::vv4046
    我家崩牙標有時都會玩下野,放工回家廳開冷氣,佢會走入房,好似嫌棄我地咁。::ww6006

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未有心理準備遊手好閒, 辛苦命
      崩牙標e+需要你呵護, 多d陪標爺

      刪除
  11. 退下來並不代表游手好閒,我有一大堆現在無法做的玩意,打算退下來時排住玩,諗下都開心 (^_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 標妙媽, 每當我做得好甘時, 我亦有你此種想法, 但冷靜之後, 發覺所有玩意都無法消磨每天16小時的清醒時間, 更重要是最好有伴共同kill time, 你有標爸一起共渡, 我家個件經常不在家, 佢仍享受佢的繁忙工作, 我要自己kill time

      刪除
  12. 其實貓係咪唔怕熱呢?
    如果唔怕我就唔駛日日開冷氣俾佢地,可以慳番D電費:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐貓肯定耐熱D,品種貓就差D
      夏天我都有開冷氣俾三貓,不過有限供應,set 咗時間制

      刪除
    2. 我都話貓地唔怕熱,但怕凍啦! 星星國最近熱到無朋友, 學生都放署假。 我家Mocha仲要曬太陽!::vv4046

      刪除
    3. 咁講法,mocha 比我兩隻傻仔更耐熱

      刪除
  13. d貓真係估佢唔到! 我都唔知小肥貓怕唔怕熱, 未開冷氣見佢響地板或玻璃枱攤c咁, 開左冷氣(25度)佢就去窗台曬太陽, 或者捐入床仔瞓, 好似好怕凍咁!

    回覆刪除
  14. 人年紀大咗, 真係要保養一下... 我啲白髮... 恐怖到.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇心機保養, 只是長期睇中醫調理
      我好自豪今生從未染髮, 睇怕此自豪很快消失

      刪除