2014年6月29日星期日

Another leisurely Sunday

工作太煩累,星期六、日都不想離家外岀,寧可留家休養生息,
星期六要搞三貓一週衛生、擦牙、洗耳仔、剪甲、梳毛、吃吐毛膏、準備卡樂b一週吃的蟲草靈芝,一周食物、日用品入貨、預備下周飯盒、處理一家所有財務……,嚴格來講一星期只有一天休息,
表妹邀請往她家,我也婉拒遲些再約。

星期天早上,同一時間, 刻意由遠距影三貓, 
因為一行近牠們的即時反應令相片失自然。

卡樂b晒腩

細b瞓梳發

肥嘢恢復本色, 不再有痴呆眼神。

29 則留言:

  1. for me
    even sunday is off
    i've only got a half day holiday
    as sunday morening have to do all the cat things + cleaning

    回覆刪除
    回覆
    1. That's why I've been thankful for I've got, not being an elite, but sufficient enough to make a decent living, to draw back, restore, relax before another hectic week ahead

      刪除
    2. 絕對認同
      一至六直頭做到想死!

      刪除
  2. 我星期六要做,星期日要做屋企嘢,冇几多时间休息…今朝仲又疴又呕::vv4018

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚無用被冚住個肚仔瞓, 泠親?

      刪除
    2. 梗係吃咗唔干淨嘅野, 見你平時外岀吃d野又濕熱, 要節制下

      刪除
  3. 肥嘢瞓個棵未然樹來::_1856

    回覆刪除
  4. 我都無咩假期。。。日日都忙、忙、忙

    回覆刪除
    回覆
    1. 有細路的媽媽係好辛苦, 全年冇休, 要等到子女大個先有d私人時間

      刪除
  5. 我以前要趕 deadline, 星期六/日都要開OT

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時weekend要回公司清backlog, 盡量帶文件回家睇, 避免假期回公司

      刪除
  6. 回覆
    1. 唉, 基本上佢一曰吃一餐罐頭, 連超市的零吃佢都睇唔上眼

      刪除
  7. 我都差唔多,1-5返工,除了有特別事情,一般星期六是Bill婆婆日,星期日是Bill爺爺日,無咩時間做自己野。::ee5092

    回覆刪除
  8. 星期日都係我ge 休息日,我都多數唔做嘢....淨係hea 食瞓, e + 熱c 辣辣就梗加唔想離開屋企啦::rr8062

    回覆刪除
  9. 哎呀,同妳一樣啦,依家養左貓,多咗好多貓務要做,每日做完佢地D野,才有時間做自己D事

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要照顧有腎病的卡樂B, 好彩佢一路好乖、情況穩定
      自己野反而不多, 最多做運動、買日常所需、煮幾餐

      刪除
  10. 你星期六好似仲忙過返工咁::mm2065 , 不過就一定開心過返工啦::oo2082

    回覆刪除
  11. 放假仲要做家務,服侍貓地; 現代工作女性的典范!:-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 家務好彩有鐘點幫手, 如果唔係好易發爛渣

      刪除