2014年6月7日星期六

無題

這是我對跑鞋, 今天換上silicone鞋帶, 
因為我一眼已認出檔主, 就是4月份上過報紙、電台的白髮老翁

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140413/18687906

我知價錢比其他處稍貴, 幾十蚊貨品, 人地自食其力, 
他親自幫我換上一隻鞋的鞋帶,  我坐在行人路地上自己換另一隻鞋的鞋帶, 
期間我幫他當翻譯賣貨給外國遊客, 離開前祝他生意興隆。


這是原裝鞋帶, 已被我扯斷, 
好處是不用綁鞋帶, 不存在甩鞋帶問題, 
但設計有待改良, 不容易伸縮, 所以很快被我扯斷

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 我唔多识绑鞋带,velcro strap 方便d

      刪除
    2. 我與你相反, 不太愛velcro strap, 因為經常黏到其他物品, 至其他物品有損, 可能我一向粗手粗腳

      刪除
    3. 我好怕撕開黏貼帶的聲音

      刪除
  2. 我懶呀,通常買對鞋番尼就綁個鬆鬆地好實嘅結,每次著鞋對腳就咁穿落去就算,所以未試過斷鞋帶><'

    回覆刪除
    回覆
    1. 同彈媽一樣..我都係.綁個鬆鬆地好實嘅結,每次著鞋對腳就咁穿落去就算

      刪除
    2. 我一向同你兩位一樣, 直至買了以上對跑鞋, 諗住嘗試下新設計, 結果被我扯斷

      刪除
  3. 回覆
    1. 我討厭經常阿G阿左, 攤大手板揾福利的人

      刪除
  4. 雖然麻煩,我卻愛縛鞋帶

    回覆刪除
  5. 好欣賞呢 d 老人家, 就算佢哋賣得貴d, 我哋都比得開心

    回覆刪除
  6. 我極力支持小店鋪。::mm2374

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時刻意去些小店, 如果唔係將來周街都是連鎖店

      刪除
  7. 全力支持自食其力的所有人, 我常感恩, 我學歷唔高, 但一直有一份不錯嘅工作, 可以養自己和父母. 所以我會盡量幫助有需要的人.... 大家加油!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家價值觀相近, 都算啱嘴型, 才會成為blog友

      刪除