2015年1月10日星期六

卡樂b病況

上一篇寫卡樂b病況寫在去年7月,卡樂b三年多來在藥物調理下病況穩定,
但自去年9月開始有跡象惡化中,體重逐漸下跌,
我幾努力,每日蟲草、靈芝吃了近4年,蛋白(1年半),杞子淮山水(新加),中和胃酸藥(新加),
12月出門前因擔心病況,提早二個月覆診,驗血報告證明我的觀察,的確惡化了,兩項腎指數第一次在服藥情況下超標。

9月至今四個月,沒有好轉、甚至不能穩定體重,每星期下跌些少,很無奈,但要接受,佢已賺咗將近4年的時光。

三貓中佢最懂性,多數隨傳隨到,最多跟住我,連上廁所也要陪伴在側。


31 則留言:

  1. 懂性,就是因為知道你對牠好, 能知道, 是牠的本領, 也是我們的福氣. 保重.

    回覆刪除
    回覆
    1. 收養牠近6年, 對我上了一課, 你講得對, 對牠對我是福氣, 我會好珍惜牠以後的時光

      刪除
  2. 每個人都有本簿
    最重要係
    佢今世是否快樂滿足
    細佬確診腎衰竭後
    晚晚打水洗腎的悲哀
    到他合十命終
    足足18個月
    至今仍歷歷在目
    非常不捨
    我完全明白你的心情

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b本簿唔算差, 雖然岀生於街上, 總算入屋多年, 兼申請到終身免供MPF+medical insurance, 希望牠到晚期不會太辛苦

      刪除
  3. 好靚的金元寶,珍惜每一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 金元寶一路變細緊, 保不住

      刪除
    2. 應該咁講,金元寶永遠在心中,不怕保不住!

      刪除
  4. 卡樂B遇上你, 是你倆的緣份和福氣, 活在當下, 每天都是賺的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本是打算須領養另一虎紋貓, 但變成卡樂b, 不得不說是緣分,

      刪除
  5. 我以前貓貓都有腎問題, 佢個時都好生性, 食藥唔會扭計, 雖然離開左我地, 我有時都會想起佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b早期吃藥唔會扭計, 但經過1400日,日日吃幾種藥, 人都會厭倦, 何況動物, 現在多數要force feed, 佢算合作沒有發爛渣, 只是唔多想吃

      刪除
  6. 卡樂 B 有你照顧已經好幸福, 珍惜跟卡樂 B 的每分每秒

    回覆刪除
  7. 卡B 其實你對卡樂B已經十分之好, 靚仔卡佢亦都好清楚, 你就盡人事聽天命, 惜福, 惜緣啦

    回覆刪除
  8. 妳同卡樂B都要努力,撐過去!
    卡樂B來到妳家,是一種緣份,大家都要珍惜相處時刻

    回覆刪除
    回覆
    1. 從來沒有打算放棄, 一定撐到最後, 不想有遺憾

      刪除
  9. 最緊要佢唔好太辛苦!
    你哋一家要加油呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據醫生講, 佢暫時不覺得自己有病, 吃緊的西藥其實是減輕佢肉體的痛苦, 不能醫病

      刪除
    2. 佢暫時不覺得自己有病, 最緊要唔無痛苦

      刪除