2015年1月24日星期六

Gato Blanco

Gato Blanco 是西班牙文,意思是白貓,
gato 是貓, blanco是白色,
我對西班牙文一竅不通,是揾網上字典翻譯。

這是一間在布宜若斯艾里斯的餐廳,位處河邊,
景色優美,食物也不錯,
叫得白貓餐廳,自然有不少貓擺設,
不過見唔到真貓,但已令貓奴開心了一陣,
沒有影食物, 實在沒有此習慣, 也提不起興趣, 除非那日不知為何或真的想介紹餐廳食物





沒有價錢牌, 不是太特別. 也不便長途攜帶, 睇完算啦!



雖響往寧靜優美的生活環境和優閒生活
但多年繁忙的生活令我懷疑我能否一日適應無所事事的生活,
有多個身邊人斷言我不能,會抑鬱,
真心朋友不多,自我保護意識強,動物純真的心靈是我心中的桃花源。

26 則留言:

  1. 如果俾我去到呢间餐厅,我会同佢买只碟::ee5104

    回覆刪除
  2. 我現在物慾好低, 很少東西可以令我購買, 除非有實質用途

    回覆刪除
  3. 我係呢度靜慣咗,反而依家唔鍾意熱鬧呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔like人多熱鬧, 生活也被迫趨規律化, 因為身體機能退化不容許再任性, 但生活、工作節奏仍很緊湊

      刪除
  4. too quiet ---->think too much--->get grazy

    回覆刪除
  5. 我鐘意D貓貓裝飾, 不過都唔會買, 費事家中兩隻小鬼打爛

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你一樣想法, 買咗冇得擺岀來, 掃興
      亦避免家中甌越來越多物品

      刪除
  6. 從沒想過招財貓也是白貓
    南美洲好想去

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都被你睇到,我當餐廳其中一收藏品
      想去就去,人生盡不要遺憾

      刪除
  7. 嘩!杯碟都印有貓咪圖案喎
    自我保護意識強>>>umum...咁咪會令到自己好辛苦囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 杯碟印有餐廳名, 訂做的
      自我保護意識強的確有時令到自己辛苦, 怕受傷害, 情願慢慢地建立關係

      刪除
  8. 去到咁遠都有招財貓嘅蹤影

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明可以招財的東西, 世界通行, 無分國藉

      刪除
  9. 原來之前係去咗阿根廷, 咁即係去咗南美四國 ~ 巴西,阿根廷,秘魯, 智利? 有無去埋復活島? 墨西哥 ? 有無坐小型飛機睇納斯卡平原d 圗案 ?
    ::_1856 好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. ::_344 我矛去巴西,秘魯, 智利, 復活島, 墨西哥, 無坐小型飛機睇納斯卡平原d 圗案, 我路過阿根廷咋, 濕咗腳咋, 我係去南極

      刪除
    2. 嘩 ! 南極 ~ 坐船好大風浪, 有無嘔餐C::_1098 , 有無見到南極光::_1558 , 下篇BLOG 放D 相嚟睇下啦, 好正吖::_368

      刪除
    3. 我好掂,冇乜唔舒服,好似未聽過南極光呢家嘢,有北極光
      景色優美,但我是攝影阿毛

      刪除
    4. 北極光(Aurora Borealis)或南極光(Auroa Austrails)
      景色咁靚點影都唔差得去邊 ge, 有時間就分享下啦, 羨慕c 人啦::_1626

      刪除
    5. 南極光要係南極的冬天先有, 南極冬天冇遊客夠膽去, 會凍死人架::_361 , 只有每年11月至下年3月頭(共4個月左右)南極夏天才能踏足南極

      刪除
  10. 咁感性嘅.......
    點會無所事事, 你話要養唐狗架嘛, 既然動物純真的心靈是你心中的桃花源,
    退休後託貓託狗, 邊到你得閒::_344 如果你整間浪孩之家, 我退埋休做你首席義工::vv4039

    回覆刪除
    回覆
    1. 退休後託貓託狗要等耐d啦, 做咗暫托, 岀唔到門, 我仲要去睇下外面世界架
      嘩! 首席義工, 要赴湯蹈火架, 夜晚冇得打~:> 、睇電視.....諗清楚阿妹

      刪除
  11. 無所事事的生活要時間適應, 就如初投入社會工作或轉變工作環境一樣.

    回覆刪除
  12. 人生苦短,真的趁行得走得就要去玩。。。。只是下下都擔心家中毛孩。 所謂毛孩在,不遠遊,遊必有方。::_1554

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時的確要及時行樂, 但我會繼續養毛孩, 因為牠們帶給我很多快樂回憶, 岀門前想辦法揾人照顧牠們

      刪除