2015年1月17日星期六

偏方測試


大家經常聽到一些偏方,就算試,多數也沒有恆心試一段長時間,半途已放棄。

我幾個月前跟隨同事很有恆心試了以下幾款。

1. 黑豆浸醋,每日吃10粒左右
花生浸醋(沒有相片),每日6粒左右
作用是降三高


2. 自製黑蒜,早、晚各吃一粒,作用也是降三高


我暫時只有一高,高膽固醇,遺傳是主要原因,
連續每日吃了兩個多月,我很科學地測試效果,剛年度驗身,結果是壞膽固醇完全沒有下降

曾學1128買了樽有機椰子油,每早空腹吃一湯匙,試了3日就要停,腸胃根本不能接受飲油,雖然只有一匙,已令我肚瀉、頭暈, 用椰子油炒菜也頂唔住陣味, 結果用了樽油去打皂

我認為這些偏方可能最多在特定體質上才能起作用,與我無緣,以後都不試啦

30 則留言:

  1. 网上流传用羊角豆㓎水浸过夜,一早饮咗杯水,话可以降血糖,我好有恒心连续六个星期整俾我老公饮,结果係冇效::kk3050

    回覆刪除
  2. Blog友 side b 試過洋蔥浸紅酒醫膝頭哥痛,又係唔work

    回覆刪除
  3. 駛唔駛整熟D黑豆先浸架?

    回覆刪除
  4. 黑豆, 我聽左好多, 不過無試過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為當一種食物咁普通吃法, 不需太刻意

      刪除
  5. 我只用黑豆煲湯----->養肝腎
    每日烚菜, 落蒜+薑---->防流感+祛寒濕

    回覆刪除
    回覆
    1. 當一種長期食療, 不要神化其功能, 是我試完各種偏方的總結

      刪除
  6. 黑蒜對我無效, 我飲油會肚瀉, 下星期一睇報告, 已豁出去要食藥, 唔想再就住黎食嘢, 好冇癮

    回覆刪除
    回覆
    1. 不要勉強,吃藥也沒有什麼大不了,我諗你亦是遺傳因素,我其實沒有太刻意限制飲食,當然亦不會大魚大肉,只是想自己體能健康D,不過我定期運動也幫了不少

      刪除
    2. 絕對應同吃藥沒有甚麼大不了,但偏偏大部份人都應為一吃就停不了,要吃一世,好似血壓藥,4兄弟姊妹中1,2,3都有血壓高,祇有老2肯吃,老大不接授,白頭痛了十幾年。
      其實血壓藥發明了多年,附作用已大大減低。

      刪除
    3. 血壓高除了易中風, 更會對腎有很大損害, 所以要食藥控制

      刪除
    4. bill 媽要勸下老大、老三啦
      我如果唔係高密度膽固醇超高(靠飲食、運動維持), 我一早也要吃藥

      刪除
    5. 老大肯聽就不用頭痛十幾年,他祇信中藥,老三也是,聽人說山楂可消脂便狂飲,結果弄壞胃

      刪除
    6. 今次驗血大有好轉唔駛食藥住_, 總胆固醇由7.3->降至6,4, 壞胆固醇4.35->3.5, 三酸甘油酯1.25->0.76, 好胆固醇.2.34->2.5, 我一向每日食麥皮, 近2個月每日食4g丹參粉+1朵洛神花(煲水), 加上抽血前半粒鍾內飲600ml水, 所以唔知邊樣有用, 一或飲大量水稀釋了一些濃度???

      刪除
    7. 好消息::vv4063 , 成績表靚過我dd, 我冇限制飲食, 只靠定期帶氧運動
      total cholesterol: 6.3
      HDL cholesterol: 2.4
      LDL cholesterol: 3.9
      triglycerides: 0.9
      日日麥皮我啃唔落::mm2414

      刪除
    8. 你只靠運動都唔錯喎, 我都唔鍾意食麥皮, E+慣咗當例行公事!

      刪除
  7. 我早兩星期都整咗黑蒜, 明天可以睇吓成唔成功, 諗住比爸媽試:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用了6星期才製成, 可能電飯煲熱力不夠, 整了太耐, 頭兩星期又成屋蒜味, 以後唔再整啦

      刪除
    2. 飯煲最底層嗰 d 得, 面頭嗰 d e+ 仲整緊, 我屋企蒜頭味都好勁, 若搵到另一樣食物可以代替黑蒜, 我都唔會再整:P

      刪除
  8. 之前我都試咗個減肥香蕉醋, 都係無用 ge:-B

    回覆刪除
    回覆
    1. 減肥呢家嘢矛捷徑, 成功需苦幹::mm2442

      刪除
  9. 回覆
    1. 試過,冇用,可能我的膽固醇問題是由遺傳因素產生

      刪除
  10. 偏方work唔work, 真係唔試唔知.....

    回覆刪除
  11. 黑豆浸醋, 羊角豆㓎水,我都試過!
    唉!我而家已唔信D偏方。。。樣樣試,無樣掂!::rr8012
    都係多做運動,揀飲擇食,來得實際!

    回覆刪除
  12. 舉腳贊成 "多做運動,揀飲擇食,來得實際"

    回覆刪除