2015年2月1日星期日

卡樂b積福


因為卡樂b的病,我不得不學習怎樣照顧牠,
除了定期見醫生取藥, 會上網找下資料,嘗試各種不同療法,
牠不會給我回應各種療法的效果,只能夠每星期定期量度牠的體重作為指標,
體重沒有下跌已經算很成功。

天寒地凍, 只有牠一貓留在廚房陪媽媽做家務。


過去4年每天堅持的有靈芝、蟲草、蛋白,
幾個月前細妺媽媽叫我試下煲杞子淮山水
我在無計可施下,每日又加入杞子淮山水,其實不知有冇效,當保健食品。
近兩個月又加入中和胃酸藥, 減少嘔吐, 令體重下跌減速。

每星期多次準備這些保品,我也順便餵小份量給細b、細佬兩姐弟,
雖然牠倆現時身體健康,希望減少牠倆再年老些的疾病,有個快樂晚年。
如果沒有卡樂b的病,我未必能這麼堅持,從不間斷為兩隻港藉英貓未雨綢繆,是卡樂b為大家姐、二佬積下的福。

20 則留言:

  1. 卡樂b 會感受到你對他的好

    回覆刪除
    回覆
    1. 牠經常不肯吃藥、蛋白, force feed之後吐晒岀來, 我會鬧下佢, 佢又死死氣吞落喉嚨, 知道我鬧佢

      刪除
  2. 天寒地冻,点解唔帮卡乐b著件衫?
    d保品用针筒喂?
    卡乐b知妳锡佢,佢会努力加油的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幫佢著衫, 但佢一身好武功,一陣就自己金蟬脫殼
      靈芝、蟲草、胃藥、forktekor 用pill pockets包住 早期肯自己吃, e+經常要force feed
      佢極唔like蛋白, 無論攪到幾碎加入罐頭也不肯吃,只好force feed
      杞子淮山水加幾茶匙落罐頭給三貓, 但份量很少, 卡樂b另加每日早晚用針筒餵50 ml左右, 一星期兩三次也會給細b、細佬用針筒餵10 ml

      刪除
  3. 那時
    細佬腎衰竭
    都係每早食靈芝+蟲草

    回覆刪除
  4. 卡樂 B 陪媽媽做家務, 真抵鍚::_2287
    卡樂B~ 你要加油呀::kk3111

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b很懂得討人喜歡, 老豆回家, 佢即棄我投靠老豆

      刪除
  5. 卡樂B算好乖仔啦.......又肯食藥又陪你, 佢一定會好好努力, keep 住體重健健康康 ~ 加油
    卡b 你個爐面塊使用說明透明膠紙(煲杞子淮山水右上角)仲未搣走ge::ww6004

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好乖, 也適應咗鐘點餵藥, 如果唔係, 我冇得岀門
      要搣走使用說明架?::vv4049 , 唔甩有得佢::vv4046

      刪除
  6. 好佩服妳的堅持,勁!
    杞子佢地都飲得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次煲完, 只敢落一茶匙落罐頭, 怕貓地聞到有異味不肯吃,之後加少少, 每一貓的接受程度不同, 肥仔只接受到兩茶匙,再加就唔吃, 細b、卡樂b可接受到三茶匙,多靠針筒灌飲

      刪除
  7. 卡B媽,你真是個好媽媽 ::kk3036
    淮山杞子,貓可以飲 ::kk3113

    回覆刪除
    回覆
    1. 動物對主人一條心, 在我的價值觀中這一條心是很多人畢生追求, 應該珍惜
      淮山健睥, 杞子保腎, 人同貓都是哺乳類動物, 貓應該也可以飲

      刪除
  8. 回覆
    1. 所以我有時鬧佢唔吃藥吐出來, 佢冇發爛渣, 只好繼續吃

      刪除
  9. 卡樂b,真叻女! 又肯食藥,食補品! 無晒你心機, 真抵錫!

    回覆刪除
  10. 是卡樂b為大家姐、二佬積下的福, 好感動 ::vv4066

    回覆刪除