2015年2月14日星期六

齊齊瞓

好少機會同兩隻仔一齊瞓,因為牠倆長期瞓廳,
只有細b有特權同我一齊瞓,
放假在家也因為忙著各種事,休息歇一會兒時,牠們會主動坐在身邊,
從來沒有午睡習慣,光天化日會瞓覺一定是病了或太累唔夠瞓,
肥仔主動夠近瞓,牠是從不主動坐大脾,各貓各有撒嬌的習慣,
肥仔不愛抱,只愛被摸,但抱著被迫舞動雙腳跳騎馬舞又不會反抗, 好enjoy, 費解



24 則留言:

  1. 點解細佬同卡樂B都唔可以入房瞓呀?
    我覺得同仔仔女女一齊瞓好幸福的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地會為爭有利位置打交, 我好醒瞓, 工作需要良好精神狀態, 只好忍痛送走佢地出房, 卡樂b每晚要疴尿 (腎病貓尿頻), 更加不可留低
      其實我愛同佢地一齊瞓

      刪除
  2. 我屋企個兩位而家都非常我地張梳化

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地有幾個兜口,睇天氣、心情瞓邊度

      刪除
  3. 我都係好醒瞓,所以冇俾佢哋入房瞓,虽然我知佢哋好想…
    但我临瞓前都会俾佢哋入房上床玩一轮

    回覆刪除
  4. 我家兩隻烏卒卒從來都唔黐人,好彩依家有Marble仔黐吓我

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨緣,時機,你當初也想不到會收養Mable

      刪除
  5. 方包跳騎馬舞????? 有冇片睇呀:))

    回覆刪除
  6. 卡b…羊年祝妳&家人:做人“羊”眉吐气,前程“羊”关大道,烦恼“羊”长而去,羊年万事如意身体健康,猫头可爱活泼健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝大舊媽有心,對於我來講,身體健康最重要

      刪除
  7. 回覆
    1. 心靈雞湯,我覺得不要害怕承擔而不收養動物

      刪除
  8. 同猫咪親近,真係好窩心,好sweet! ::_382

    回覆刪除
    回覆
    1. 只有養動物的人才會明白這種簡單的愛、相處

      刪除