2016年5月28日星期六

耳炎四度覆發


繼農曆年前我岀門突然四個月內第三次右耳發炎,搞到要漏夜揾cat sitter上門滴ear drop,
細b今個月頭再次耳炎覆發, 發現得早,
 睇完醫生, 吃咗幾日抗生素、類固醇 + 滴耳水, 情況已受控,

二月的第三次覆發已知道難搞,種菌又冇菌, 足足滴足一個月耳水才停止,以防死灰復燃, 但也只維持兩個月左右
之後日日用醫生俾的洗耳水日日清洗, 正因日日洗,一覆發即知, 

今次的療程更長, 吃足兩星期high dose抗生素(但冇疴爛屎, 好勁!)、類固醇, 
之後減低類固醇份量維持一長時間, 希望減少覆發

細b自少揀飲擇食, 所以體重一直備獸醫讚賞,
出門見醫生不喵一聲, 見到醫生又很合作,
以一隻12歲多摺耳貓, 算是少毛病, 是牠的幸運,也是我的幸運,
一生唯一不幸是遇上隻肥貓間中蝦佢。

我自己由二月岀門間不知接觸何物, 引發右腳濕症,
初睇中醫多次冇好轉, 轉睇皮膚專科,吃咗antihistamine差不多個半才受控搞到返工成日眼瞓, 好痛苦,療程仍繼續


27 則留言:

  1. ::ee5042 阴工啰……婆婆有事妈妈又有事::oo2055
    婆婆食咁重咁耐药,有冇影响佢胃口呀?
    妳呢?除咗眼瞓之外,胃口点呀?唔夠精神就唔好跑步住啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我視藥物可以控制到的毛病是小事, 沒有大病, 要感恩
      婆婆吃咗類固醇變成大食婆婆, 但體重差不多
      我除咗眼瞓之外, 胃口依舊旺盛::mm2414 , 眼瞓會影響我用神的工作, 不影響跑步::kk3099 , 今早大雨中完成8km, 一陣又可以::kk3202 ::kk3202 ::kk3202

      刪除
  2. 仲要食幾耐藥? 最怕西藥好散
    眼瞓就抖下, 唔好掛住跑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下星期覆診,睇下皮膚科醫生點講,我個人認為已受控,可以不吃藥或減少份量, 知道西藥對付濕症治標不治本, 但因為今次濕症是接觸性引起,中藥好難對付, 眼瞓主要影響我的用神工作

      刪除
  3. http://www.hkzyy.com.hk/content/treatment_1.htm
    呢幾年都係麻X煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 一把年紀算是小問題,長期中藥調理多年, 現時狀態其實比幾年前好轉, 我又濕又虛熱、血虛、腎虛、脾虛、肝火...., 不能全靠中藥, 連中醫師也叫我不要再調理(有錢唔賺, 因為曾一年9個月日日飲兩劑中藥),體質改變不了, 今次是急性濕症,引起原因不明

      刪除
  4. 細b耳炎已是慢性, 要心理準備長期抗爭! 我前年全身濕疹, 口服antihistamine +steroid 藥膏無效,冇搽steroid 藥膏之處就半夜三更發哂出黎好痕, antihistamine只會眼瞓而不會減少濕疹發作,但我懞懞鬆鬆之時都仲R到滋水淋漓,好辛苦, 晚晚R痕, 冇較好瞓, 最後服中藥+戒口才冇事

    回覆刪除
    回覆
    1. 獸醫也認為會再覆發, 只在乎覆發頻率,今次延長類固醇療程可能只是延長覆發頻率
      steriod藥膏對我來講止痕效果麻麻, 我今次是急性外發, 因為只有一隻腳出事, 另一隻腳冇事, 中藥對急性外引發的濕症效果麻麻

      刪除
  5. 人貓都需要長期作戰,加油::kk3111

    回覆刪除
  6. 阿女同阿媽都要加油::kk3111
    好彩細B婆婆嘅耳炎發現得早, e+有咗妹頭, 方包仔少咗打婆婆, 都算係不幸中之大幸::mm2065
    我姨甥仔都試過成身濕疹, 好難頂, 我媽教佢用金銀花煲水沖涼, 都有少少舒緩作用

    回覆刪除
    回覆
    1. 細B婆婆嘅耳炎可能成為慢性病, 停藥一排可能再復發, 都要面對
      方包係少咗打婆婆, 有妹頭跟住佢, 有大佬feel
      濕疹巳成為風土病, 除了爪痕+類固醇, 好難揾到止痕良方

      刪除
  7. 你同細B都要小心謢理,keep 住健康呀 !
    卡b你落雨就咪跑啦, 小心著涼呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都要保重身體
      起跑時冇雨, 跑了一陣開始落雨,越落越大雨, 又唔想回家, 等雨細咗繼續完成全程,回程時已停雨

      刪除
  8. 耳炎有甚麼徵狀?我家Kumo(英短)耳仔長期有啡色污漬,經常要清潔,但家貓就好乾淨...
    祝你同細b早日康復,健康真係最緊要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 內耳有濃液, 用棉花棒一掃即沾滿濃液,肥仔是英短, 但耳仔頗干淨,我仍一星期同肥仔抹一次, 走咗嘅卡樂b、妹頭幾乎不用清潔耳仔
      謝謝關心!

      刪除
  9. 我每次出門都好擔心佢地有事,咁都唔知典算好
    點解細佬咁易耳仔發炎既?
    妳自己都要take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在細b、細佬踏入雙位歲數, 出門擔心比以前多, 但我仍會岀門, 次數少d
      係細b耳仔發炎,原因不明, 病菌可能存在已久, 等待時機發圍
      我繼續吃緊antihistamine

      刪除
  10. 中耳炎有開好易有,小心細B身體
    你嘅濕疹,要唔要試essential oil with coconut oil試下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會架! e+日日淨用棉花棒清潔一次,順便檢查耳仔狀況
      我知某d essential oil 對付濕疹有用, 可否告知? 用來傍身, 不知幾時又中招

      刪除
    2. 4OZ* COCOCUNT OIL + 5 DROPS LAVENDER + 5 DROPS TEA TREE + 5 DROPS MELROSE + 5 DROPS FRANKINCENSE
      攪均
      每日搽患處兩至三次
      1 fl oz (US) = 29.57353 ml (SI)
      1 fl oz (UK) = 28.41307 ml (SI)

      刪除
    3. thank you very much! 咁多種油, 有d難度,要諗下計

      刪除
    4. Lavender + coconut 試下效果,都唔錯

      刪除