2016年6月4日星期六

終於集齊

只此一次,好快又散水



睇下妹頭瞓得幾放鬆

D爪放開晒,睡姿豪邁

24 則留言:

  1. 細佬真係好大隻, 見到妹頭貢C服同放鬆, 好安慰

    回覆刪除
    回覆
    1. 細佬係大隻, 本身品種是大隻, 佢老豆係大件頭配種貓公, 所以更大隻
      妹頭e+最怕門鐘聲 + 吸塵機聲

      刪除
  2. 知道係真正o既家,唔需要再擔驚受怕

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 論體型、力量, 妹頭一定不及肥仔,但對住肥仔想岀手打佢, 佢全無懼色退後,厲住肥仔, 搞到肥仔自動收兵

      刪除
  4. 好有同感,我都好少有機會可以一次過影到我家3位大少,佢地都係鐘意各據一方

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家的貓都是性格貓, 不愛太接近同類

      刪除
  5. 最開心就係見到貓地完全人仔咁 :-*

    回覆刪除
  6. 都算係张整整齐齐嘅全家幅::kk3107

    回覆刪除
  7. 有張相做比較, 方包豬真係大隻好多:)) 我要改口叫佢做大隻仔;))
    妹頭:x :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔限制佢飲食, 恐怕變黑毛豬, 佢體重比(細b+妹頭)少1kg咋

      刪除
  8. 妹頭嚟咗3貓相處和睦咗好多....妹頭好叻女好抵錫 \m/
    三個膠籃...細佬嗰個望落好似唔同SIZE.....係咪大D架 ? 細B&妹頭嗰個A4 SIZE, 細佬嗰個似大D但都裝唔晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭跑慣碼頭, 初期妹頭一行近細b,細b就fee妹頭, 現在細b冇咁抗拒, 輪到妹頭嫌棄細b添, 不肯同細b一起坐
      三個膠籃一樣size, 肥嘢幾乎接近細b加妹頭的體重

      刪除
  9. 肥仔,::kk3115 個籃就爆la XDDDD
    妹頭個樣好滿足 ^^
    肥仔&細B平常行路係咪好慢,斯斯然咁ga?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係靠個膠兜圍住, 個雙層紙盒一早爆咗::kk3173
      妹頭話咕咁快入室9個月啦, 定咗好多
      兩隻灰貓有公子、公主病, 平時的確斯斯然等我服侍,連分零吃有時都唔郁, 飯來張口

      刪除
    2. same same ar,皮爺都係咁,仲揀飯擇食,唔鍾意真係唔食,情願肚餓,飲水就望住我,好似跟我讀心術咁 > <
      要我揸住個碗比佢飲水 ::rr8011 總之佢肯就乜都得,貓奴係咁ga la ::mm1581

      刪除
  10. 回覆
    1. 無論幾努力, 我從來都未集齊過印花::mm2169 以前俾同事、鐘點,現在俾義工義賣::mm2254

      刪除