2016年6月11日星期六

為了吃雞粒乜都肯濟

肥仔有時為了搏取更多零食,肯屈就一陣,
舉下手手,希望有雞粒獎賞,
要貓貓肯舉手, 首要是為食,肯為了吃放下貓的自尊高傲,
我曾嘗試要卡樂b、細b、妹頭學下一招半式,通通失敗,
因為㸭們不夠為食或者沒有肥仔的戇直

戇直肥仔一直望住我吃雪條五分鐘,
不停吞口水, 希望有份吃,
我冇啋佢
直到我吃完啦........



25 則留言:

  1. 7:P好衰架....欺負肥仔 肥仔已經任你舞, 你都唔俾佢Lam一啖雪條....如果唔俾佢lam得, 就咪引佢嘛, 搞到仍狂吞口水咁可憐 :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 肥仔最抵得諗, 成日任我舞, 得佢一隻貓肯跳躸馬舞=))
      我冇引佢, 係佢自己索到味, 黏住我牛咁眼望住::_368

      刪除
  2. 肥仔冇飱飽仲要整蠱佢咁抵死::kk3018

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢為食時, 一路望住食物一路會滴口水, 我忍唔住::mm1544 ::mm1544 ::mm1544

      刪除
  3. 吞口水?唔係流口水咩?
    我只为食Jelly会流到成地口水::ww6006

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 有時吞唔切口水會流口水落地下::kk3100

      刪除
  4. 證明卡B唔係怪獸家長
    夠狠心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係夠狠心,沒有兒女, 唔敢話會否是怪獸家長, 就怕自己不懂教導, 面對各方壓力, 道理易講難行

      刪除
  5. 肥仔真的好為食,看他咬雪條棒的樣子好傻啊~~
    不過為食好過偏食,而且為食的貓如要餵藥或supplement通常容易得多 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔除了好打得外, 是隻傻傻更更的貓, 有佢吸引之處
      我覺得只要貓不怕人, 餵藥冇乜困難, 細b、妹頭餵藥冇難度

      刪除
  6. 我家Charco仔見人手上有零食,至會比手,無嘢食,佢睬妳都儍::kk3163

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇零吃, 叫佢名, 佢肯唔肯行埋來?

      刪除
    2. 一時時,通常只會望住我,要睇吓有無著數先,哈哈

      刪除
  7. 我少爺都係, 一見我地食雪糕, 雪條, 就會老實不客氣, 仲要跳上大脾等

    回覆刪除
    回覆
    1. 以少爺的金像獎苦情演技多少搏得幾啖\m/

      刪除
  8. 細佬唔係要減肥咩?都有零食食咁好既

    回覆刪除
    回覆
    1. 細佬一路吃緊減肥糧,不過效果一般, 瘦咗dd啦, 減肥都可以吃零食, 份量少d

      刪除
  9. 做乜用戇直嚟形容方包:))
    慘慘豬, 等到阿媽食哂條雪條, 先有機會舔吓支雪條掍:(
    你可以自制一 d 無糖嘅雪條俾佢, 咁咪唔怕食肥佢囉:-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢的確戇直, 成日阻住我行路, 俾我踩到佢條尾, 呱呱叫:)) , 因為佢反應遲鈍=))
      我不應該吃雪條, 衰為食, 同方包一樣, 唔整雪條啦, 整咗仲吃多d

      刪除
  10. 比貓地咁睇住無得食真可憐豬,我會入房閂埋門食:P

    回覆刪除