2016年6月19日星期日

皮膚敏感困擾

細b婆婆的耳炎暫時受到抑制,
服用的類固醇份量由一日一粒減到隔日半粒,
我每日檢查佢雙耳一次,如覆發第一時間知悉

但婆婆又出現另一問題,起因是隱藏於戶外木的蚤、蚤卵子,
每年會咬肥仔和細b,滴防蚤藥水一定要做,
過往肥仔受襲情況最嚴重,可能佢血甜肉厚,毛又密,
過往卡樂b和現時妹頭完全沒有受蚤患影響, 唐貓基因係強d,
今年肥仔蚤咬情況已受控,細b就不停擴散,

早前睇醫生時問過醫生,醫生話是皮膚敏感不是蚤咬,
醫生的表情似話呢d問題好難搞,頭都大曬
搽咗anti-bacterial, anti-fungal, anti-inflammatory 藥膏幾天沒有好轉,
早前blog友介紹椰子油加精油可控制濕疹痕癢,家中有大量椰子油用作打皂,但沒有精油,我打皂早已有用精油、香精, 完全冇香味,
我本著即管一試,就算沒有效用,對身體亦冇害

攝於15/6晚
攝於今日


多謝blog友提點,雖沒有跟足blog友指示,
我不是另類療法信奉者,但願意以開放態度聽下試下
當然也試過一大堆失敗例子,例如飲油、黑蒜、黑豆浸醋

十個人見到我隻腳, 都問是否被蚊、虫、等咬,
皮膚科專科生和我一睇就知道是濕疹, 


所以我不肯定細b是被蚤咬或皮膚敏感,
如果肥仔沒有蚤咬痕跡, 細b皮膚敏感的可能性很高

20 則留言:

  1. 我都識人有濕疹, 而家好似越來越多人有, 有說搽 Vaseline 都可以

    回覆刪除
    回覆
    1. 濕疹已成為風土病, 分別左在於嚴重程度,vaseline保濕,有舒緩作用

      刪除
  2. 卡B
    你濕疹煲土伏苓+金銀花+片糖---->飲可以除肝腎濕毒
    人瞄快D好翻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝28! 我一向易有濕毒, 消化系統差又唔多介口
      我濕疹初發時睇中醫生幾次, 沒法抑制擴散,西藥也要服用一個月才能抑制擴散, 主要今次發作是外來因素, 接觸了至敏物, 所以我只是一隻腳岀事, 一隻腳冇事

      刪除
  3. 我知道皮肤敏感真係好难搞架::kk3171
    卡b妳只脚嘅湿疹…一定好痕痒::ww6004

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮膚是身影最大器官,內外因素都會影響皮膚,人同貓老咗問題多多
      我抓痕不忍手,所以隻腳好核突,今星期開始停口服藥,類固醇藥膏仍要搽,搽到皮膚平滑為止

      刪除
  4. 有皮膚問題真係好難搞, 無論人同寵物都係, 治癒方法我就唔識喇, 唯有祝你哋快D好返:)

    回覆刪除
  5. 濕疹我早幾年都試過1 次, 我都唔知點解會有?.....無la la 發出嚟, 先係手臂摺位,跟住腳,身就少少, 睇醫生都係俾藥膏我搽, 嗰次都要成個月先完全好返晒.....不過之後又無出現過, 明明由細到大都無事!
    希望你同細b都快d好返啦...因為痕真係好難忍手架~X

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都係無la la發作, 我雖然發作在一隻腳,但來勢洶洶, 要靠內服藥、搽類固醇藥膏才能抑制
      細b情況沒有太大好轉, 可能要見醫生

      刪除
  6. 見到細b咁樣,真係好心痛,搽咗椰子油有好轉,太好了 :-bd
    卡b,妳都要努力搽,祝妳早日痊癒 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果情況沒有好轉, 我考慮帶細b見醫生, 人唔舒服自己懂得睇醫生,貓地不懂表達

      刪除
  7. 年頭時我細B都係皮膚敏感,開始食固醇,好咗,但之後陸陸續續好多問題出現
    原來皮膚敏感都係免疫低的一種病徵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道類固醇是double edged sword, 所以盡量用其他方法解決,但如果唔得, 都要見醫生吃類固醇
      皮膚敏感係免疫系統失調, 過度不尋常活躍, 不一定代表免疫力低

      刪除
  8. 細b 真係慘慘,皮膚問題真係好煩惱。聽說餵貓吃魚油可以改善皮膚及毛髮問題,或者可以試試?

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 我已停止服藥兩星期,但要繼搽類固醇藥膏一段時間直至皮膚平滑
      細b冇乜好轉, 帶佢睇咗醫生,恢復類固醇療程

      刪除
  10. 回覆
    1. 好彩集中一隻腳,冇上到面, e+已受控,康復中

      刪除