2016年12月15日星期四

跑步所見

雀鳥也知道要小心過馬路,望左吖

顧住留在兒童遊樂場遊玩,樂而忘返,
掉了大隊的小白鷺,希望你找回你的同伴


第一次見的創意膠樽回收桶
膠樽放入回箱前,除了清洗干凈,
應搣咗招紙,樽蓋同樽分開,因為樽、招紙、蓋屬三種不同的膠,
方便回收分類。

又見野豬x3, 媽媽帶著兩子女,媽媽對我這人類警覺性很高


今個星期全放假,但絕對不hea,忙於搞維修防水,
等了4個月防水公司才抽到時間幫我搞,生意太好,請不到人,
沒有年青人入行,過10年斷層,
善後清潔、清洗,

終於等到浴室出了一新型號,適合我家浴室安裝,
即買了一部先試用,順便解決打風落雨抽氣扇噴水的問題,
年度全身體檢,
吸塵機換配件,
物理治療,
每日跑至少5km、一至兩堂瑜珈班

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 防水呢家嘢冇一勞永逸,隔一段時間(好彩就十年八年)就要維修保養,我過去9年搞了4次啦

      刪除
  2. 會唔會放假仲忙過返工呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種忙沒有返工那種壓力,忙得來䦕心

      刪除
  3. 跑步跑到去沙灘, 你屋企附近風景都好優美
    你放大假ge schedule 都好 full, 真係仲忙過返工咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 年年不同維修保養是代價之一
      趁我在家,入屋維修安裝不用就時間

      刪除
  4. 不用上班的忙,確是開心好多

    回覆刪除
  5. 忙得嚟又觉好充实,settle 哂d嘢,好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時settle,明年又一場大維修保養要做

      刪除
  6. 這個大回收膠樽我屋苑都有,好cute,個個都好合作,清洗過才放入去 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次見咋, 大鄉里,清洗之外,可以的話, 應搣咗招紙,樽蓋同樽分開,日本人連樽頸的圓套也与樽分開
      希望遲d金屬回收箱變成大罐裝汽水

      刪除
  7. 回覆
    1. 雀仔擁有人沒有的自由,但要面對野外求生的風險,凡事總有兩面

      刪除