2016年12月24日星期六

新玩具

玩具一到手,肥嘢即做QC,

今個月中放假,有機會上一D平時返工時間才會開的瑜珈班,
第一次接觸此玩具, 但在歐美已流行好一段時間
一試即愛上,知道平時返工不可能時間上此類瑜珈班,索性自購

長期使用電腦工作,放工之後多少有使用手機,全身肌肉冇一忽係放鬆,
過去10年每星期習多小時瑜珈再加人手按摩去放鬆,
但不要以為我練了10年好勁,理論和正確姿勢知識我的確有番咁上下水平,
但我天身一身硬肌肉,有D動作用了10年仍無能為力,
例如拱橋、一字馬,仍堅持一星期花最少3至4小時在studio練習,因為唔情況更糟


11 則留言:

  1. 這個圈圈怎麼用 ? 放背脊做拱橋 ?
    方包當圓盆坐....物盡其用呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 此圈圈用途廣泛,其一是自己按摩脊背,我不是老師,不敢隨便指導,你去YouTube, search "yoga wheel", 有不少videos 介紹,多由西人示範
      肥嘢是三貓中最肯跟我互動,佢乜都要百掛,特別是食物😂

      刪除
  2. 我仲好差, 拉下筋宦已經聽到卡卡聲

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡卡聲是關節退化,上了年紀人人有份, 我pelvis, ankle, neck, spine‧都會發岀卡卡聲,
      肌肉收縮也是上了年紀人人有份

      刪除
  3. tup tup hum
    the wheel is fullly filled

    回覆刪除
  4. 呢个圈圈如果俾我 TOTO 玩,佢一定会当係厕所咁喺里面尿尿

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂!我留家休息,費事同人逼
      尿尿😨, 好彩肥仔冇此癖好

      刪除