2017年1月2日星期一

奇妙組合

一年前這個組合水溝油, 男尊女卑,
妹頭天天不斷示好,肥仔不領情,
見到妹頭喵喵叫跑向佢,仲要急急腳快走。

日子有功,妹頭的耐性慢慢改變了肥仔,
兩貓也找到令對方舒服相處的方式,
妹頭沒有當初一見肥仔就熱情喵喵叫又挨身挨勢,
肥仔也沒有一見妹頭就掉頭走,兩貓間中會一起,不會好親近,
但不再水溝油,多得妹頭的耐性同不怕吃檸檬


令我感動的是有一天見到肥仔幫妹頭洗頭,
我拿起手機想影時,肥仔唔知係唔係怕醜,停止流頭,
只是繼續含蓄地頭對頭。
十年來從未見過肥仔幫貓洗頭, 第一次呀!



24 則留言:

  1. 日久生情😻
    头对头好甜😍😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 朝夕相處都要有貓肯行第一步才會和解,細b、細佬十年來都不和😢
      雖然只是偶然一次,但我已好安慰

      刪除
  2. 2個變成親厚的肥豬仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 2個一齊吃減肥糧好耐,有些少成績,這些相都是近期的

      刪除
  3. 佢兩個真 sweet XD
    方包: 我一個堂堂男子大丈夫, 俾你傳開去我仲使出嚟行嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包自尊心幾強,有時見佢跳上枱撻Q,佢會扮心不在焉行開,怕被笑,所以佢肯有零的突破,我好開心

      刪除
  4. 咁精彩ge埸面影唔到好可惜呀....快d練下d偷影工夫啦!

    回覆刪除
  5. 好滾動,一年時間,希望我家妙噹都可以

    回覆刪除
  6. 大舊包同妹頭洗頭, 有啲02又有啲浪漫,
    不過開心就是啦……
    2017年的第一件美事, ch cheers ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大舊包已瘦咗一個碼啦, 有乜02? 大舊包已是老伯, 佢臨老入花叢, 嘻嘻......一世未有貓女so佢

      刪除
  7. 有時佢哋知你影嘢,就停哂做你想影嘅嘢... :))

    回覆刪除