2017年1月8日星期日

妹頭: I like it!

早前妹頭讓咗蕉蕉俾細b婆婆,
但呢排細b又唔要蕉蕉,轉移陣地去另一貓床,
妹頭也少咗去蕉蕉,改為去新兜,
佢好like新兜,瞓緊都豎起大拇指話好like, 
放心,肥仔瞓唔入,細b又有新歡,冇貓同妹頭爭新兜




20幾度天氣照瞓呢個兜,霸氣宣示主權



29 則留言:

  1. 難得無人爭, 點都要瞓番夠本 XD

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 咁咪好囉😙妹頭好enjoy 🛌

      刪除
    2. 佢大部分時間好放鬆,始終在街上混了至少4年,對陌生人、聲音好敏感,一有風吹草動即跑入梳化底

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢心鄺體胖,吃少少,肥多多,要控制佢食量才制止體重上升

      刪除
  4. 回覆
    1. 肥仔怕熱架,唐貓就好忍得熱
      靜靜雞話你知,有次肥仔碌地沙唔小心hi到妹頭塊面,妹頭發爛咋打肥仔,肥仔冇還手,急急行開,笑屎我🤣🤣🤣

      刪除
    2. 最尾果腷相, 妹頭霸氣盡現, 成個大佬款, 威過肥仔傻佬 :))。霸到心頭好, C都唔走, 幾熱都要頂字, 何況貓地唔怕熱又唔怕焗, 大熱天時都可以大被冚過頭!

      刪除
    3. 一早批死妹頭會食字肥嘢, 細B就麻煩D

      刪除
    4. 又食留言: 因為細B太聰明

      刪除
  5. 可以獨霸貓床,其實最開心係啲貓床有貓幫襯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有一張貓床幾天乎冇貓幫趁,可能佢地有得揀

      刪除
  6. 睇得出妹頭好鍾意個新兜 haha, 廿幾度都要瞓入去, 好熱呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿幾度時,我見佢有時會出來瞓地下或紙盒,如果唔係,我怕佢腳板底會出汗😝

      刪除
  7. 最尾張相妹頭個樣真係好有霸氣....妹頭在你家生活得好幸福, 真係戥佢開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔唔小心Hi到佢,佢夠膽對肥仔發惡,幾有型吖😜

      刪除
  8. 呢个猫兜我Daisy都应该会钟意,有见到我都要买个俾佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度日日咁熱,怕唔怕貓地熱到生熱腓🙄,大舊石點頂吖😅

      刪除
    2. 大热天时 Daisy 都钟意捐入去家姐嘅 comforter 树瞓,所以我估佢会喜欢啰😌
      只猪仔唔啱用啦😅

      刪除
  9. CoCo最近又係成日咁樣捲埋落張被度冬眠……😽

    回覆刪除
  10. 我上個月買左個差不多, 但佢地唔瞓, 今日凍左以為會幫襯, 點知都唔LIKE \m/

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實得妹頭一個對此兜有興趣,肥仔可能只入到半身,細b成日轉移陣地,貓地的喜好如佢地的本性,冇得迫

      刪除
  11. 回覆
    1. 大家新年快樂!萬事如意!年紀漸大,身體健康好重要!

      刪除