2017年2月9日星期四

貓心臟病


上年年尾帶細b婆婆見醫生覆診耳仔發炎,兩位醫生分別告知佢心臟有雜音,
一位沒有建議我做任何跟進,認為是年老衰退之一,
另一位就建議我找心臟專科檢查,
細b已13歲高齡,見醫生只是找出雜音原因,給予藥物舒緩,
可以做的我會做,不想她一日心臟病發走了,我乜都冇為佢做過


於是上年12月尾打電話預約,碰上心臓專家回老家過聖誕長假要一月尾才回來,
加上醫生已處於半退休狀態,一星期只開診三日,
每日只收兩個症,結果等了一個多月才能見到醫生,

每次貓地身體有毛病,令我對那種病認識全面了,
心臟有雜音可以因爲腎臟問題或甲狀缐問題引起, 
所以要做多種化驗加心臟心電圖、超聲波才能知道病源。

用了兩個多鐘做了多項檢查,
包括血液全面測試、x-ray、心臟心電圖、心臟超聲波,
以一隻13歲出名多遺傳病的摺耳貓來講,
婆婆再次令醫生跌眼鏡,健康情況比醫生預期好,
屬中期心臟隔膜肥大、心瓣有纖維化,心臟比正常大,
現階段醫生建議暫不需要吃藥,吃藥對貓是壓力之一,
半年後再檢查,如惡化先服藥,但仍有機會隨時病發走咗。

沒有腎衰退,膽固醇正常,血壓正常,
關節沒有出現嚴重變型和硬化。






19 則留言:

  1. 以13岁高龄猫嚟讲,婆婆嘅身体状况算良好,证明妳照顾得佢好好👍🏻
    已做所有应该做嘅,只能一切随缘💞

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆的驗血報告靚到好似後生貓一樣,我都估佢唔到,有心臟病但血壓正常,會令佢快樂過日子,佢早、晚也吃罐頭,零食佢分得最多,但每日要俾我灌兩次水

      刪除
  2. 已經好好,唔好擔心,增加細b婆婆既壓力

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇得擔心,只有俾適當的護理給婆婆安逸過晚年

      刪除
  3. 證明你照顧得佢好好
    又係個句: 一切盡力而為

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信也是婆婆的幸運,基因遺傳不是像有些摺耳貓那樣惡劣

      刪除
  4. 細B婆婆年紀咁大, 身體算係咁, 真係你嘅功勞

    回覆刪除
    回覆
    1. 照顧阿婆飲食的確要費心思,挑食、吃得快又嘔返出來,連罐頭中的魚骨都可以令佢嘔吐

      刪除
  5. 細b婆婆好叻女.....佢GE健康亦都係你GE功勞,知你性格一定會盡力而為 !

    回覆刪除
  6. 當年細佬及瞄瞄都有心臟病
    老咗百病纏身

    回覆刪除
  7. 好叻呀! 年紀大有小小毛病難免, 醫生都話比預期好就安心啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生見盡百病纏生的摺耳貓,見到細b的情況不得不讚,之後要定期照心臟超聲波監察惡化情況,這是我唯一可為細b做的

      刪除
  8. 婆婆的幸運:除了沒有遺傳摺耳貓多樣惡劣基因之外, 還有你一個咁好嘅主人,細B好識養生之道, 懂得如何生活過得舒適如意,叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆大部分時間瞓覺,吃得唔多又揀擇,記得當年愛協有個鬼婆醫生批婆婆活不過五歲
      當年的breeder算是有良心,冇亂來,醫生告知近年有的breeder亂來

      刪除
    2. 現今有些繁殖場簡直是畜間煉獄

      刪除
  9. 細b 婆婆真算是摺耳貓界奇蹟,身體好硬淨,醫生亦算有醫德。「吃藥對貓是種壓力」出自獸醫口中讓我很意外,如非必要不要吃藥,真是有良心。祝願婆婆身體安康,她的晚年比起很多貓貓,真的已算非常不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個醫生是老行專,很少出山睇症啦,睇完之後仲問我使唔使俾番個斷症俾細b自6個月大就幫趁的醫生,我選擇繼續由心臟專家繼續幫細b睇症

      刪除