2017年2月18日星期六

餓鬼二貓組

農曆年如往不留港,留下三貓給鐘點照顧,
12月專登帶細b再見醫生,避免耳仔再出事,
鐘點搞佢唔掂,出現去年倒瀉落蟹情況,
鐘點年紀唔細,不能一次過接收太多指令,三貓要將就下,
細b、肥仔冇罐頭吃(妹頭唔吃罐頭),但有"干糧放題"任吃,
肥仔、妹頭已多時冇飽飯吃,終於可以開懷大吃,
出門那天三貓一起上磅,我回家那天再上磅,
一如所料,細b婆婆瘦了,肥仔、妹頭各肥了接近半磅,
我回家第一日肥仔、妹頭又進入減肥療程
餓鬼二貓組


有家毛孩要減肥,流浪貓要自己揾食或靠有心人施予,
餓起上來,肉食貓類也顧唔到咁多,連純粉質的中東包也吃,
在約旦遇上很多貓,其中有兩隻令我印像深刻

肚餓吃中東包,是一位小孩拿了早餐提供的中東包給貓吃,
我見到給此貓一些干糧,佢即唔吃中東包

在Petra 上山時遇到一黃貓,因趕路上山,
放下貓糧即離開,前後只接觸此貓唔夠半分鐘,
回程下山時,此貓遠遠望見我已向我示好討食,
只是很短暫接觸,佢已認得我,求生能力很強
再給牠一些干糧,我又要趕下山,
荒山野嶺,不知貓貓平日靠何為生





22 則留言:

  1. 我有朋友嘅愛貓, 每次佢外遊, 愛貓都只係食少少, 飲水吊命

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你朋友將貓放在寄宿地方, 開頭兩三日會有此情況
      可以慢慢訓練令貓接受其他人餵飼, 但一定要有耐性投放時間、心機

      刪除
  2. 妹头著咗衫好圆碌碌
    我都係去到边都会请d流浪猫食嘢
    我今年已带咗两只猫妈妈去绝育

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭唔著衫七也圓碌碌, 天生骨架細又生肉, 好易肥, 唔控制佢食量, 一定成為肥貓
      我只是帶了細b婆婆唔肯吃的處方糧
      你帶貓女去絕育,會唔會剪耳記認?

      刪除
    2. 政府诊所就一定会
      我去私人诊所,同医生要求至会剪耳

      刪除
  3. 香港小朋友其實很幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 有家毛孩生活穩定,冇家的要看看生在何國度

      刪除
  4. 做流浪貓係咁慘架啦,不過見嗰兩隻貓都唔算瘦

    回覆刪除
  5. 祝你一家身體健康! 事事順利!
    你哋出遊, 貓頭兒一定好唔慣

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!平淡、平安是福!
      我不在家, 三貓要捱下冇罐頭、零吃的日子

      刪除
  6. 佩特拉的千年古城一定很美, 妹頭真的很愛叫, 沒見你們這麼多天,入門時一定第一個走上前又喵又挨你地啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. petra 好靚,但馬尿、駱駝尿好臭
      囉囉,你錯啦,我大清早回到家,三條友仔各自瞓一個兜, 隔了一陣才意識到我回來了, 妹頭仲要唔敢行埋來,隔了幾個鐘後先認得我

      刪除
    2. 隔了一陣才意識到你回來...想是環境太舒適安全,所以睡得很熟
      妹頭是第一次與你分開那麼久嗎 ?

      刪除
    3. 上年佢入門唔夠半年,我都出門十多日,佢警戎心仍很重,凡事要睇真的才敢行動,唔同方包對人傻乎乎

      刪除
  7. 方包瘦了
    野外貓自有求生之道,人類不會明白

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從卡樂b走咗,我冇放腎病長糧,方包失去長糧依靠,用了一年時間瘦咗1.5lb, 代價係佢長期處於唔飽狀態

      刪除
  8. 妹頭着咗件粉紅色衫巧艷呀😄
    佢ge聲音都巧可愛 😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 上年剛入門唔肯著,今年先肯,佢好醒,一熱自己識除衫👍
      我家鐘點嫌妹頭喵喵聲好煩😂

      刪除