2017年2月26日星期日

減肥血涙史

叫佢企係磅上給我影幅磅重中的肥仔,
佢以為我同佢玩,瞓係度影一樣,唔會輕D,
用了一年時間捱餓換取了0.7kg左右豬肪

成效慢,因為擔心造成脂肪肝
肥仔早餐有25g干糧加幾粒零吃
晚餐有40g罐頭加15g干糧加幾粒零吃
其他時候要靠阿媽突然心軟,抵不住肥仔乞求表情,發放多幾粒零吃

25 則留言:

  1. NUMBER ONE💪🏻💪🏻💪🏻

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我見你平時整D食物,全部高卡路里😜

      刪除
  3. 肥....真係好難減 ~
    瘦....又好難增磅 ~
    人自知都難, 更何況貓地唔知點解要佢食唔飽, 所以難上加難啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細b增少少磅,我一出門又打回原形
      我成日同肥仔講,你去瞓覺啦,瞓著咗就唔記得肚餓啦😅

      刪除
  4. 要同貓貓減肥,真係好慘慘豬

    回覆刪除
    回覆
    1. 心腸要硬, 我在家時, 肥仔跟出跟入, 用堅定眼神望住我, 希望我心軟

      刪除
  5. 要減肥真係好慘, 我明, 我真係明 T.T
    不過為咗佢好, 都冇辦法
    方包豬好可愛, 以為你同佢玩, 好想搓佢肚仔 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己減肥更難, 因為冇人控制我食量
      的確為肥仔健康著想,唔想佢太早有老貓病
      方包對人好, 對貓就擺大佬款

      刪除
  6. 方包瞓低想你拍打佢呀....可能佢知道要拍鬆D肌肉先容易減脂肪 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經日日拍打佢肥腩啦, 希望幫到佢消脂

      刪除
  7. 其實英短男仔6.6kg是不是算正常?始終番鬼貓種骨架大,又係男仔...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過有d英短骨架細d, 細佬屬於大骨架英短,遺傳自佢選美grand champion 老豆, 我希望幫佢減多少少, 以防我出門佢體重大幅反彈

      刪除
  8. 好似"咸濕帶涕金" 話齋"禾係鬆毛兼水腫, 唔係肥", 方包6。6kg 都唔算肥, 身體健康咪得嚕, 冬天食飽巧慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿金骨架其實細過方包,可能得5kg左右,阿金最近好似剝晒全棚牙成為冇牙貓,方包可以去到6kg就perfect😝, 變態阿媽🤣,近來冇對佢太苛刻,經常打賞佢多少少零食啦

      刪除
    2. 叮噹係唐貓骨細身長,去到6kg多D,都唔覺肥, 阿金好似5kg多D,最近差不多剝晒全棚牙, 謝咗幾日冇咸女, 不過禾諗佢都唔會瘦得去邊

      刪除
  9. 真係減肥有血有汗,自己都咁難,何況係佢地,一定衰心軟 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 算是有些少成績,不至血本無歸🤣🤣🤣

      刪除
  10. 永遠都係增磅容易,減肥難

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望有朝一日去除我的豬腩,就算維持半年部都好,一世人一次

      刪除