2017年3月7日星期二

壯膽

妹頭入室一年半,對門鈴聲、吸塵機聲怕得要命,
由最初鐘點一入門到離開一直躲在梳化底,
到現在會蒲下頭,但一開吸麈機又躲起來,
最近一開吸麈機就將佢抱起放在肥仔身邊,
齊齊坐在枱面,佢冇能力自己跳上枱面,
希望佢見到肥仔壯下膽,慢慢習慣吸麈機聲, 
但佢的身體語言告訴我佢仍怕得要命
肥仔一行開,佢又走去躲起來

17 則留言:

  1. 我家狗哥活到一把年紀, 一樣怕吸塵機

    回覆刪除
  2. 佢驚到震呢,每次要開枱食飯、收枱洗碗,如果Marble仔咁啱hea 係梳化,佢一定會走,近來開始好啲,已經無咁驚

    回覆刪除
  3. 哎呀~~ 慘慘豬, 叫媽咪抱抱啦 :(

    回覆刪除
  4. 陰公豬...驚到震晒吖, 方包肥仔快D lam 下妹妹叫佢唔使驚驚, 有哥哥係身邊啦💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包邊到識呢d, 我見過一次佢幫妹頭洗頭咋, 可能佢趁我唔係屋企先洗頭

      刪除
    2. 方包大男人, 呢 d 行為唔可以揚出去 hahhahaha

      刪除
  5. 我家唐貓也是很怕吸塵機,一開始會攻擊同fi部吸塵機,近半年好左,但都係好驚唔鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭選擇逃避,由得佢,希望過多幾年又好d

      刪除
  6. Jelly e+可以瞓低任我吸毛💪🏻💪🏻💪🏻 但肥仔同 Daisy仲係好惊
    佢哋都惊吹风筒

    回覆刪除
    回覆
    1. jelly好勁, 影來睇睇
      我全有貓都唔鐘意風筒

      刪除
  7. 回覆
    1. 靜音仍有噪音,只是細聲咗D,所有靠模達高速運轉的電器一定有噪音
      被朋友'出賣'😂曾有sales 上門示範一美國吸麈機,連配件近$30000, 我冇落答,諗住e+呢部壞咗就換dyson 有缐個款,我不會買冇缐

      刪除