2017年3月12日星期日

肥仔又病倒了



肥仔年幼時曾發燒入廠維修,維修完之後幾年相安無事,
直到一年多前又來料,吃了一個多月抗生素、抗病毒藥康復,
自此每日早、晚給牠吃含lysine 零吃,勉強應付


星期五早上給牠奉上早餐,佢不是如常3分鐘清碟,
我知道又出事,給牠罐頭mousse, 佢也吃唔唒,
決定當日下晝攞假帶佢見醫生,佢年紀大了,免疫力不如前,
又開始抗病毒療程,抗病毒藥較昂貴,
上年個醫生分兩次共開了14日藥,
今次個醫生了prescription 叫我去藥房買一個月份量,因為診所out of stock, 
我有點懷疑,可能診所mark up 很高,怕嚇走我,
的確此診所收費極貴, 有一段時間我減少幫趁。

慶幸細b、妹頭冇事, 病毒很容易貓傳染貓。

23 則留言:

  1. Mina仲食緊抗生素
    錢像水一樣潑出去

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛孩睇醫生,就是算小事也花費不少,
      細b的心臟病也是之一,不是個個醫生識得診治

      刪除
  2. 希望肥仔食多几日药会见效

    回覆刪除
  3. 唉,真係好怕貓地有病,心痛,肥仔,藥到病除

    回覆刪除
    回覆
    1. 每一次難過一次康服,因為佢年紀唔細啦

      刪除
  4. 方包個樣好慘慘豬, 要快 d 好返呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢想吃又行開就知佢辛苦,今早只吃咗罐頭

      刪除
  5. 陰功豬,是cat flu嗎?肥仔一定好辛苦,平時係為食貓,而家就冇胃口,睇見都心痛。春天忽冷忽熱人都容易病,肥仔大大份都抵抗唔到...祝肥仔早日康復,希望定時食藥會有作用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖,冇發燒
      佢唔同細b、妹頭,天氣凍也唔肯著衫,正一外強中乾

      刪除
  6. 陰公豬, 方包個樣好淒涼,平時見佢咁威猛, e +頭dup dup 咁, 睇見都肉赤c....要快d好返吖, 唔止你阿娘肉赤架, 一眾ee都担心你架方包豬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見猶憐,佢老豆仲嫩佢話幫佢減肥,不知道嚴重起來可以攞命,見佢咁好擔心,平時擔心佢大食,e+擔心佢唔吃

      刪除
  7. 見到方包個可憐樣,好肉痛呀 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 上磅即瘦咗DD,平時一個月都減唔到,一病即瘦

      刪除
  8. 好可憐,方包要快d好番,知道嗎?

    回覆刪除
  9. 肥仔有冇好D?食一個月藥胃都反,想唔瘦都難,抗病毒藥真係好貴, 我聖誕節生蛇買疱疹藥就知, 同肥仔一樣, 年紀大免疫力低下, 人貓一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃咗抗病毒藥4日冇好轉, 我見勢色唔對路, 早幾日再帶佢見醫生,醫生懷疑不是病毒感染, 即停服抗病毒藥, 改服抗生素+類固醇, 其實第一次見醫生已打咗一星期有效抗生素, 近兩日有些少好轉
      你生蛇是否服famciclovir? 此藥應該是人、動物共用

      刪除
    2. 口服 Valaciclovir, 搽眼同皮膚 Acyclovir (Aciclovir), 可能用藥遲, 用咗2日藥,水泡仍增多流水兼發燒,眼面紅腫如豬頭,要急診入院加靜脈注射抗生素,! 有些病真係來勢洶洶, 復原需時兼有後遺症!

      刪除
    3. 你可能操勞過度,休息唔夠引發潛服的病毒發出來,要保重!

      刪除