2017年3月24日星期五

艱難決定

經過多時掙扎,我已向公司請辭提早十幾年退休,
去年曾主動提岀希望被裁,因為有額外賠償,但被拒.....

好開心.....好開心......
日日將大堆文件棄置於專用袋等回收碎毁,等同將壓力施放,
每次棄置前,望一望項目名稱, 想到以後不用再閱讀跟進這些文件,心情無比舒暢,
每日清理一些,仍有大堆未處理,
每日不停補充交接清單,越寫越長……

辭職後我不能向同事講,要等上司找到人頂我個位才統一公佈,公佈後我的房間一度有幾位同事恭喜我😂😂😂,沒有留戀,反而已調走的舊上司、海外同事在消息公佈後給我電郵令我淚,我仍不知時可以離職,仍有程序等批核,仍要交接……

20 則留言:

  1. 我真心好戥你高興
    好羨慕你
    我要錢養家-養自己-養貓頭
    無辦法辭職

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由第一天開始工作已以提早退休作目標, 可以的話想做多幾年才提早退休, 但.....

      刪除
  2. 👏👏恭喜恭喜,退休後可以盡情做你想做嘅嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 壓力大減, 近來胃酸分泌減少,亦冇以前咁大食

      刪除
  3. 恭喜,咁快可以退休,好羨慕呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 付出也不少, 多年繁重工作,subconscious pressure 不能盡數

      刪除
  4. 恭喜....退休是人生另一個階段的開始, 以你咁有紀律的性格, 就算唔使返工, 相信每日都仍然會好充實
    提早退休也是我的目標, 希望快D 可以實現啦 !

    回覆刪除
  5. 壓力大釋放, 病痛都少D, 人都開心D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 壓力只是離職原因之一, 不是主因, 受人錢財, 預咗有工作壓力
      我近來轉了中醫, 用針灸加口服中藥,濕疹已好咗好多

      刪除
  6. 恭喜🎊🍾️🎉🎈
    歡迎加入退休行列

    回覆刪除
    回覆
    1. 未正式退休已進入退休mode 😂今朝以為是星期日,唔知醒,遲大到😝

      刪除
  7. 當年我仲期六返去 shred 紙, filing, 整 handover list, 心情都變得輕鬆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以我既往的工作效率,已清理了八成垃圾文件交給顧用公司回收碎毀, 也完成1st draft handover checklist, 剩下的可以慢一步處理

      刪除
  8. 恭喜!恭喜!
    好好享受生活

    回覆刪除