2014年8月1日星期五

卡樂b有幾醒

維修窗戶滲水要"作"牆, 沙塵滾滾, 
三貓被我送入廚房坐監, 過了一會, 細b、細佬已接受現實, 乖乖尋夢去, 
只有卡樂b碶而不捨, 不停喵叫我放監, 唔睬佢, 
佢竟跳上門旁的長檯, 用雙腳加上體重想按下門柄, 
好彩門是向內開, 佢仍未掌握到, 佢只懂用力向下按和推前, 當然開唔到, 
反映佢的求生本領高過細b、細佬幾班


難得一見"三貓集中營", 天氣炎熱, 開了廚房冷氣給三位監躉, 
可以一邊晒太陽, 一邊午睡


因為要由朝頭早逗留到傍晚, 工人走了, 我又做了簡單清潔後才能放監,
紙盒、糧水、屎兜都搬晒入監倉。

42 則留言:

  1. 影得好清楚, 卡樂B除咗靚仔之外仲好醒, 識得用隻毛手仔加體重向下壓嚟開門::kk3166 ,抵讚
    難得佢地3貓共處一室,方包都只顧睡覺無曳曳打架::_1856

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b無得頂::_1856
      方包要午睡::_1573 , 暫時收兵

      刪除
    2. 卡樂b真係好鬼靚仔.....::cc7002 ....講唔出嘅感覺

      刪除
    3. 卡樂b對陌生人來講, 有種人見人愛的魅力::_343

      刪除
  2. 回覆
    1. 卡乐b好叻仔::_1856
      仲要坐几耐监?

      刪除
    2. 坐埋今日放監, 因為防水公司太好生意, 短期編排唔到人手幫我搞埋天花滲水, 老細話好輕微, 叫我唔洗整住::kk3007 , 遲d再聯絡我

      刪除
  3. 卡樂B好醒呀 :-bd
    俾著我少爺, 淨會喵喵喵, 用煩音叫我開門

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b始終係街上混過, 跳躍能力又高, 佢到e+仍然好like夜晚自己匿係冇開燈、冇冷氣的廚房獨自一貓, 好似回到街上躲避人群咁

      刪除
  4. 回覆
    1. No la, 唔係裝修, 係做防水咋
      我退休前冇打算再搞裝修, 上次裝修陰影太深

      刪除
  5. 回覆
    1. 好奇怪, 打交只會發生在吃飽飯冇野做時, 有"危難"時, 三貓好似暫時放下平時的不和

      刪除
    2. bill妙會唔會有難同當::mm1542

      刪除
  6. 卡樂B:-bd , 屋企有隻咁醒嘅貓, d 門都要特製先得 :))
    方包豬仔~ 和平共處咪幾好, 唔好再打細 b 婆婆啦

    回覆刪除
    回覆
    1. ::mm1673 佢咁醒, 有時都好頭痕, 例如我每早烘完面包、沖完咖啡拎出廳吃, 醒起要返廚房攞嘢, 要口咬住面包::mm1491 或成隻碟拿起, 總之面包要跟身::mm2414 , 如果唔係, 回頭已注成大錯, 包在卡樂b口中
      方包一時時啦, 唔打貓時好可愛, 有雞會揾傳心師了解下點解佢咁鐘意打貓

      刪除
    2. 哈哈哈,自從大食妙來了之後,我同你一樣,食野要走鬼::mm1673

      刪除
  7. 嘩 ~ 你年年都要整::mm1613
    地方大, 困佢地方便好多, 廚房有冷氣::mm818 我屋企一要整就頭痕~X(
    卡B行走江湖咁耐, 練得一世好武功 ~ 論武功, 俗世中不知邊個高 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖, 咁多年好似試過一年冇搞維修咋, 有d鄰居遲過我入伙, 也左在搞防水::kk3163
      多地方可以隔離貓頭, 所以早前先可幫義工婆婆暫托48小時
      卡樂b武功高強, 入屋多年仍身手非凡::kk3071

      刪除
  8. 卡樂B真聰明,其實Bill Bill 對我家大門也有這動作,也是方向不對而已,真是不可以低估貓地智商::kk3090
    今朝走去街市::kk3014 左白瓜真身啦

    回覆刪除
  9. 卡樂 b 直情醒過頭啦!

    嘩,廚房有獨立冷氣,好豪啊!我裝修時,為嫲裝咗浴室寶,已經覺得升咗級 ^^

    裝修?真係怕怕!!!但,我又將面對多一次 。 。 。 (>﹏<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 食野要走鬼架,有時防不勝防, 俾卡樂b偷襲成功
      我係C9一個, 一般好少開廚房冷氣, 因為只會整簡便餸菜, 係廚房逗留時間唔多, 但裝廚房冷氣有其實際用途, 到用到就知

      刪除
    2. 我間屋仔,開廳冷氣已涼晒全屋,屋細有呢度好 ∩__∩y

      刪除
  10. 廚房都有冷氣咁犀利呀?
    呢D門鎖真係好容易被貓地開門呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱d鐘意煮嘢吃嘅人, 你的廚藝都有番咁上下,起碼可以宴客, 我只可自吃::kk3173
      要有扶助, 例如門邊有檯跳上去借力

      刪除
  11. 真係唔好睇少d大帝,佢地醒到冇朋友 ::kk3129
    喺明珠台ge笑笑小電影,見過貓大帝識得知道電話響,跑去接電話聽tim bor ::kk3111
    好在妳唔係用密碼鎖,卡樂B一定識去開門 ::kk3173 ::kk3048

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實得卡樂b醒目d, 細b與世無爭、肥仔唔水講啦::kk3048
      我好like睇動物片, 成日上youtube揾片睇

      刪除
  12. 卡樂b真係好醒! :-bd
    嘩!好豪呀! 連廚房都有冷氣:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇樣祚都知卡樂b最醒L-)
      廚房裝冷氣其實當初是設計師幫我搞, 不是我要求, 佢又可以賺多d

      刪除
  13. 回覆
    1. 熱天時用得著, 特別是在下晝, 我廚房向西

      刪除