2014年8月20日星期三

自欺、欺人

早前我整咗檸檬鴨, 
考慮了一陣是否寫此篇blog, 我不是想教點整檸檬鴨, 也不是賣相不佳, 而是想講我整完後, 難下嚥, 因為每次放入口, 也想起砍鴨的情形。

這是我十多年來第一次砍未煮的原隻家畜, 頂唔順, 由廚房檯砍到地上, 刀法不準, 覺得很血腥,
對上一次是十多在街市第一次買生鷄, 本來站著睇劏雞, 一見血即頭暈, 只好離開。
我以後都係買已處理的肉類, 自欺欺人, 我並不是想觸發有關討論。
我只吃雞、豬,   牛、羊不沾, 魚類只有岀街吃飯才會吃些少,  純素吃有難度, 身體的確需要一定的動物蛋白, 可以做的是減少消耗肉類, 只取所需, 不要浪費, 超市的一包豬扒4件, 我一人吃足4餐, 有d人不能每日午、晚吃同類食物, 我可以連續4餐吃同類食物, 為的是省時、省功夫

我家鐘點是個全素食者、老香港、虔誠佛教徒, 緣分令我找到她, 自問不能做到素食者, 我問她點解成為全素吃者, 她只簡單一句"萬物皆平等", 很慶找到個誠實可靠的幫手, 沒有人是完美, 誠實一樣已足夠我包容她的一些小缺點。

27 則留言:

  1. 諗起以前跟阿媽去街市等劏雞, 個盤熱水同隨離個木桶, 仲有尖叫聱, 而家仲記得, 恐怖過睇鬼片

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個感受沒有現在深刻, 年紀越大, 認知最多越受不了

      刪除
  2. 禾好吃海鮮, 現多買急凍海產或已處理的肉類, 係自欺欺人, 減少罪惡感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個是食肉獸, 討厭吃菜, 到十幾歲才開始吃菜, 最初的原因是怕肥, 不是因為殺生, 現在已大量減少吃肉, 為健康、亦為減少碳消耗、殺生

      刪除
  3. 回覆
    1. 我甚少吃鸭,猪都唔多食,食得最多嘅喺鸡。
      以前同老公d家人住嘅时候都被迫做过好多血腥嘅事,e+食嘅肉类魚类都係老公喺街市卖返嚟,佢会清洁干净,唔会俾我掂::kk3050
      包容别人的缺点 ::oo2082

      刪除
    2. 你就好啦, 有個識煮飯的老公, 我屋企嗰個連洗碗也搞唔掂, 剩係識彈我煮得淡而無味

      刪除
  4. 平時係屋企食雞都係用胶剪,砍雞真係唔識
    我都同難做到全素,只係戒乳豬、鵝肝同魚翅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我砍唔掂, 用胶剪, 剪到手痛
      我戒埋牛、羊, 好少吃海鮮添

      刪除
  5. 我也是未能如素,太為食了,不吃牛也祇是心願達成而已 :P
    但我不是甚麼都吃,咩野味、古怪的東西,我是不吃的 :7
    傻卡,買鴨也可以請鴨檔代處理的,再唔系,原隻整好再斬件,咪無咁血腥囉,Bill婆婆炆梅子鴨是原隻炆的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我衰大食::mm2065 , 但唔多吃buffet, 吃完好罪疚
      算啦, 我以後唔整鴨::mm1673 , 唔砍鴨、雞....
      bill婆婆係非文化遺產, 點有得比

      刪除
  6. 魚媽已經唔再去買生家禽, 而若我要整家禽類的話, 清洗 & 斬件一定要魚爸/媽嚟, 我連伸隻手入去洗佢哋個肚都做唔到, 若冇魚爸/媽幫手, 我都只會喺超市買 d 已經處理好, 斬哂件嘅, 又或者.........急凍雞翼算啦:P

    回覆刪除
  7. 我唔食肉唔夠飽,想齋下都唔得::mm1630

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有同樣問題, 吃齋只可頂到兩個鐘左右就肚餓::mm1613

      刪除
  8. 我都試過去雞檔買半隻劏好的雞返家煲湯, 消洗佢內籠時覺得佢暖暖地, 感覺好恐怖::kk3167

    回覆刪除
  9. 冇錯.....自從有貓狗....內疚感更甚.....

    花旗好多雞工廠....從出生到仙遊, 未曾見過太陽.....呵彌陀佛

    回覆刪除
    回覆
    1. 禾都傳聞: 花旗好多雞同牛工廠。。。:從出生到仙遊, 未曾見過太陽!。。。。。。 e+究竟可以食乜?

      刪除
    2. 重可憐到,比人研究會長出4隻亦.雞胸特別大.....

      刪除
  10. 我不能見生勾勾生物由生變熟。煮飯摸完生肉,煮熟後我都唔多食

    回覆刪除
  11. 有時我都想唔煮肉; 不過試過一兩次煮冇乜肉嘅餸菜後, 有人問我屋企係咪變咗做佛堂; 之後, 每次點都會有豬肉...話哂中醫話醫肉正氣啲...
    食肉呢家嘢, 對於愛護動物嘅人嚟講好矛盾; 正如有人話: 萬物都平等, 你愛貓狗, 點解要食豬羊牛?佢哋都有生命, 有靈性; 而海鮮呢?當你見倒佢哋嗰海度自由自在咁游, 忍唔忍心捉佢哋嚟食呢....?我暫時嘅準則係, 所有有生命嘅, 只食專養嚟食用, 唔食野生嘅. 咁就會有少少釋懷.
    不過有時諗諗吓...其實植物都有生命喎, 咁點算...?
    其實都係細個睇電視印象最深嗰句: One life feed another....
    仲有係盡量做到唔好浪費食物...
    人生真係有好多課題....難呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個議題永遠沒有結論, 善待動物, 就算吃肉也不要動物受苦 + 惜食

      刪除
  12. 細個睇劏水魚, 田鶢果d真係好恐佈, 我一定唔食~
    唔食肉又好似爭緊d野咁~盡量食小d~不過牛肉真係唔係幾介到:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到血腥會頭暈, 中醫養生要吃d肉, 不過我完全冇吃牛、羊, 每個人喜好不同

      刪除