2014年8月30日星期六

屢敗屢試

近幾星期週末忙於學整戚風蛋糕, 
一向認為有難度, 所以從不打算整, 
源於有天去補充烘焙材料, 排隊等候付款時, 見貨架上有盒班蛋糕粉,
 一向很愛味的食品,由蘭雪糕、蘭加也(雪櫃常有一樽)、千層糕..... 乜都愛, 
見說明書講解很易整, 明知多化學成份, 買來一試。

製成品.....我想因為有很多化學膨脹劑, 冷卻後沒有塌下來, 
鐘點竟說好好吃::_364 

試過預拌粉, 第二星期試全天然兼冇油配方
蘭汁由新鮮蘭葉搾取, 多好多工夫, 
比較人工預拌粉, 沒有鮮綠色, 可知市面上的蘭蛋糕一定用人工色素、香味,
製成品一般般,  冷卻後塌下來, 味道ok啦

再試另一加油配方, 出現底部較實的情

玩了三次蘭蛋糕, 今日做香蕉戚風蛋糕, 
味道very good, 但冷卻後中間下塌、底部過濕

每次失敗, 我都嘗試揾原因, 下星期再出擊::mm1549 

整咁多蛋糕, 雖有瑕疵, 但絕對吃得落口, 
點樣消滅?::mm2065 
 我雖然好拆得, 但不可太放縱, 近來逃避上磅,
鐘點一家、保安員成為我試食員。

24 則留言:

  1. 嘩...乜得你咁勁...蛋糕咁靚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟網上別人食譜做咋, 但對於此類需要精細計算的食譜, 實踐上來, 容易失敗, 要化多d時間摸索

      刪除
  2. 回覆
    1. 香蕉戚風蛋糕真係好好味, 有濃郁香蕉味, 我一個人吃咗半個::mm2065 , 好彩一早俾咗半個鐘點, 如果唔係肚腩又::mm2442 .......
      幾時想試都得

      刪除
  3. 戚風蛋糕和海綿蛋糕有甚麼分别?我試整過幾次海綿蛋糕都失敗,也是次次初初打發得很好,但最後都都塌下來,所以都無興趣再試了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一樣架, 只是戚風蛋糕中間有窿, 原理是讓蛋糕有更多攀面積, 冇咁易下塌
      冷卻後, 點部都會下塌些少, 但要做到平穩四正, 有很多細微技巧,我衰咗後上網查究原因先知, 一般食譜隻字不提::kk3163 , 唔怪得大家咁氣餒::kk3037

      刪除
    2. 咁唔該你公開果d隻字不提既原因,普渡下種眾生 ::oo2149

      刪除
    3. 以下是我近呢兩星期所犯的大錯, 用了很多肥羔換取番來, 你好好珍重::vv4002 , 唔好浪費我的::kk3036 肪
      1. 食譜話用"菜油或任何油", 我家冇菜油就用牛油::kk3018, 原來真係乜植物部都得, 唯獨牛油no way
      2. 焗完後由焗爐取岀蛋糕後, 要吊即時反轉蛋糕模, 減少下塌::kk3145
      3. 蛋糕模不能用non-sticky + 不能搽油, 才能增加蛋糕攀附力::vv4046
      ........

      刪除
  4. 哎呀,我都好怕整戚風的,整到我都好氣餒了....
    不過我支持妳,繼續努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未氣餒, 下星期繼續試, 因為下星期有幾個試食新力軍幫手::mm2065

      刪除
  5. 我以前见过我细妹整,有时成功有时No,我就兴趣唔大

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為戚風需要各ingredients有合適準確比例, 不能約數, 我會再努力

      刪除
  6. 讀書時跟住 MISS 整我都可以失敗, MISS 焗出嚟嗰個有 3-4 寸厚, 我嗰個只得半寸, 自此之後都冇興趣再整::mm2190

    回覆刪除
  7. 我最近成日整包, 都係想試下點樣整得好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上食譜提供者很多是高手, 細節、秘訣沒有寫岀來, 我是烹飪小學~:> , 經常撞板

      刪除
  8. 回覆
    1. 其實整pound cake一定成功, 不過我嫌pound cake勁多油, 不過冇所謂啦, 玩啫

      刪除
  9. 回覆
    1. 睇到咁多底蛋糕眼旦旦呢::kk3048 成功是要付出代價::kk3111

      刪除
  10. 彈爸強烈叫我咪學整麵包糕點類嘅野,就係怕要食晒我D傑作::mm2065

    回覆刪除