2014年8月9日星期六

日本食品

在鵝頸橋街市的Japan Premium Store已開業一段時間, 我最近才幫趁, 
價錢比富貴超市平一截, 當然質素低一檔次, 其實只是size 細d

買了白桃、蜜瓜來嘗試

白桃可能唔當造, 雖多汁清甜, 但好似欠缺桃味, 爭dd。


這不是北海道夕張蜜瓜, 是北海道岀產的赤肉蜜瓜, 價錢比夕張平好多,  以下個size屬細型, 買來試下味, 味道比得上夕張蜜瓜, 我分唔岀分別, 以後吃這種好了。

14 則留言:

  1. 我上星期六同阿姨行吉豬島又你想買日本山梨桃 $99.9/2個.....想買時阿 sale 姐姐話一陣有試食, 咁就梗係試完至買啦, 點知試完就係好似你講咁 ~ 雖多汁清甜, 但好似欠缺桃味, 爭dd.......所以就無買嘞::kk3024

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻麻地, 我短期不再買日本桃, 試過一次係灣仔街市買嘅就好香,
      近期d王林萍果亦係冇香味, out

      刪除
  2. 我大手筆在果欄買了兩個岡山白桃, 170元,但亦覺冇桃味,今年美國桃質素好好,25-30元大大個,值得食. 先前一田都有賣過一百元有找的蜜瓜,我吃了幾次,冇失望. 這日本超市最近好出名,我因有現金券去過一次, 後來才知我不少朋友也去過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日見美國桃岀售, 被一媒體報導影響, 美國水果使用很高劑量農藥, 特別萍果、桃、提子..........., 較少買美國水果, 現實是我們城市人每日污染物避無可避
      我當日是平曰去此鋪, 人流較少, 職員告知有些貨沒有放岀來, 只售給熟客, 我要的話, 她入內取給我, 因家中大部分時候得我消滅, 怕吃唔夠快婉拒, 現時週末少去銅鑼灣, 也不能經常去上貨

      刪除
    2. $170/兩個, 我唔買啦, 太貴

      刪除
    3. 我因為這季只打算吃一次,所以先咁豪,事實係冇需要的!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我是生果痴, 一日三款不同生果. 出外旅行也要揾生果吃

      刪除
  4. 我呢度賣嘅蜜瓜無咁貴呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都買到美國、甚至南美的蜜瓜, 屬中價, 日本貨一向貴, 其一是產量少,加上日本貨給人質優的印象

      刪除
    2. 我睇過有次介紹日本桃,因為產地和季節,桃的級數分別很大,日本果農種的水果為甚麼那樣貴,很多時是因為果農們為了讓果子得到最好養份,一棵果樹祇留一個果實,水蜜桃、枇杷等都是這樣,全心全意祇照顧一個,那當然最好的一個,歐美國家那種用機械式耕作,完全是另一回事了。

      刪除
    3. 原來是咁樣::_342 , 多謝標媽解釋::uu7134

      刪除