2015年5月16日星期六

細b、細佬身體檢查

今日帶細b、細佬去做身體檢查,
套餐包括驗血(17 profiles)、尿、屎、打疫苗、量血壓.....等濕碎項目,

惡覇太耐冇入貓袋岀街, 入袋後大叫救命兼瀨尿, 結果抽不到尿化驗,

細b全程冇哼一聲, 好淡定, 但因為早上剛去了小便, 也抽不到尿化驗,

血壓也沒有量, 因為貓地岀街多數緊張, 量度岀來的血壓會較正常高==>即不準確





兩個老人家驗血、屎報告all passed,

別11歲和9歲,  每星期擦牙一次, 日日吃牙石粉, 
有些少牙石, 不需要洗牙, 
醫生話細b婆婆的牙齒比肥仔靚, 我肉眼也分辨
惡覇要減肥, 我一早預咗, 醫生建議惡覇轉吃處方減肥糧, 
廣告話:
88%動物兩個月內見效, 調節食慾、減少炎症、改善能量代謝
好似賣女人減肥廣告

此糧纖維較多, 大便次數會增加,
 轉糧當然溝糧慢慢轉, 
回到家, 我倒一小碟新處方減肥糧給肥仔,冇溝糧, 
佢兩分鐘清碟。
唉! 咁點樣減肥?





23 則留言:

  1. 其實呢....我老媽去身體檢查, 每次血壓都高, 要再等再量, 佢一樣都緊張架

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈哈哈哈,惡霸!唔型啦,瀨尿!!冇喊咩?

    婆婆真叻,平時龜咁生活原來有理嘅!

    大隻仔減肥,算啦!乜都閘閘聲食晒,點減?!我都想知有乜佢唔食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 惡霸一岀街乜形態都冇, 只有見到阿媽個樣才定少少, 惡霸今次係第一次岀街瀬尿, 越老越冇膽
      婆婆的養生之道令我反省自己的生活, 剩係吃嘢 "情願捱餓也不吃不合口味的食物" 已學唔到
      即管試下隻減肥糧, 哈哈! 大隻仔可能是另外12%的動物
      醫生話量血壓唔準,直情skip, 之後我好奇問 I never saw how a cat's blood pressure is taken, 她解釋量器綁在前腳, 好似人綁在手臂

      刪除
  3. 我都话肥细佬会追上Rocky架 la……越肥越冇胆,我肥仔都係::kk3198

    回覆刪除
    回覆
    1. 手指太肥……呢只先係::kk3114

      刪除
    2. oh no no no.::kk3118 ...........i'll never let him become big piece the 2nd::kk3036

      刪除
  4. 回覆
    1. 一早要減肥啦, 好似上了年紀的人,易肥難減::kk3118

      刪除
  5. 肥嘢係貓袋個驚青樣,乜覇氣都冇哂, 仲瀨埋尿, 真係醜C鬼::mm2065 ; 頭腦簡單, 肚腩自然發達, 迫爆盒, 雖知減不了, 只是盡人事

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要叫得鬼哂咁嘈
      頭腦簡單, 肚腩自然發達::mm1544 ::mm1544 ::mm1544 我肚腩開始發達::mm2442 ....敗家伙啦
      當年行樓梯瘦過半磅

      刪除
  6. 原來細B同細佬都咁大架啦?真係唔似喎,佢地個樣仲好青春呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地年紀不輕了,所以我先定期帶佢地去做身體檢查

      刪除
  7. 可唔可以自己幫佢哋量血壓架:-?
    肥仔.......要做運動減肥先得喇:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企自己量血壓,唔知用乜器材,人用個D應該唔啱用,今個星期有機會再問下醫生
      要肥仔做運動即我要陪佢做,近來冇時間,剩係餵卡樂b吃嘢已好demanding

      刪除
  8. 方包望落又真係肥咗D, 不過佢咁好食力又真係唔知點減, 唯有希望d新處方減肥糧 work 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包有16磅,如果唔夠腰力抱佢唔起
      吃咗兩日處方糧,今朝碟糧有得剩,希望佢真係胃口細咗

      刪除
  9. ::oo2051 ...惡霸 , 驚青, 瀨尿....笑到我噴咖啡呀....
    不過:-B 真, 件方包又好似有小小, 輕微過份圓潤咗dd....之但係
    佢愛吃, 又冇乜計噃...
    原來細b最叨

    回覆刪除
    回覆
    1. 惡霸今次係第一次岀街瀨尿, 之前只試過沖涼瀨尿咋, 佢好搞笑,叫到鬼晒咁嘈, 一上車又即叫聲, 直到回到家也冇再大叫
      方包比起當年行樓梯時重咗足足1kg, 係痴肥架啦, 點都要做d嘢減肥
      細b超定, 可能細個時岀得多街

      刪除
    2. 驚青門口貓返屋企就唔叫架啦!

      刪除