2015年5月9日星期六

平行四邊形 + 感謝

細佬已逐漸發展成為平行四邊形,
其實細佬好易養,唔揀飲擇食,
減肥糧也吃得津津有味,碟碟清,絕不浪費,
結果造就平行四邊形。

近來因為照顧卡樂b比以前更花時間,給細佬的時間少咗,
細佬也沒有抗議,吃飽不是呆坐就是瞓。

在此要再次多謝blog友meimei mew的小議, 
佢在我早前針灸(二)篇blog建議我帶個箱給卡樂b坐著針灸, 
以減少佢周身郁, fing甩D針, 
結果我帶了一A4紙箱蓋, 效果非常好,
連續帶了幾次後, 早前獸醫同助護主動問我要不試下佢地提供的箱, 
我樂意勇於接受嘗試。
原來助護專登去ikea買了一高身不透明膠箱, 再找人用電鋸將一邊切得低d, 
三邊高d令貓更有安全感, 低d一邊可以令貓看到外面,
 這樣我唔使每次一揪二拎帶住卡樂b去針灸, 個箱也可以給其他小朋友使用。


去了多次針灸獸醫同助護部都很愛卡樂b的親陌生人性格, 每次落針前, 摸+惜惜佢一輪才落針,令氣氛緩和好多, 睇得出他們是有心之人

攝於兩日前針灸中, 安靜合上雙眼, 應該很舒服。



36 則留言:

  1. 睇嚟细佬仔好有潜质做Rocky第二::mm2065
    Good idea.....卡乐b又叻又乖::oo2003
    肯自己食猫糧未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過細佬老過大舊, 容易積聚:@) 肪, 冇計, 又吃得、瞓得,唯獨唔郁得
      如果冇病, 我會考慮帶卡樂b去考牌做動物醫生, 仍唔肯自己食猫糧, 要半推半迫

      刪除
  2. 都好
    照顧者+被照顧者
    心都舒服D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自小是個極獨立之人, 有一定抗逆、排難能力, 不必擔心

      刪除
  3. 細佬食緊減肥糧?睇落仲有咁上下份量喎
    卡樂B好乖,冇掙扎冇反抗

    回覆刪除
    回覆
    1. 細佬吃咗隻比正常糧卡路里低30%的糧幾年,冇乜效果, 夜晚也收起糧兜, 但瘦唔到, 品種、年紀大、冇運動.......
      太驚青的貓的確難接受到針灸治療

      刪除
  4. 有heart o既獸醫同醫護人員,讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我選擇獸醫冇乜心德, 距家距離是考慮之一, 再憑診症時Q&A感覺, 自己判斷,很少check貓友口脾
      卡樂b現時接受針灸的診所曾被無數人狂插, 一間機構由很多人組成, 有熱忱的、有hea的、有不負責任的、有不夠經驗的.....不能憑個別遭遇去抹殺一間機構內默默工作的人的努力

      刪除
  5. 回覆
    1. 現時貓、狗部都可接受針灸, 但不是所有病對針灸有好反應, 例如癌症
      另留意中醫師法律上不能幫動物針灸, 因為沒有獸醫牌照, 現時幫動物針灸的醫師本是獸醫, 再接受中醫培訓

      刪除
  6. 個獸醫同助護都好有愛心, 見到卡樂b個舒服樣, 完全唔覺佢做緊針灸::_1856

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩遇上有愛心的醫護, 大家夾到
      卡樂b好接受針灸,雖然好難判斷效果, 我會繼續給牠治療

      刪除
  7. 唉,對於大隻仔同我飲水都肥一樣,真的算把啦!平衡四邊形,兩頭棟得穩 ^_^;

    卡樂b比我叻,我每逢針灸都呱呱叫!出路遇貴人就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想帶大隻仔去full body check, 除了驗血、驗尿之外,仲有量血壓、驗屎、驗牙…,有D擔心,醫生一定要我同佢減肥
      我針灸都會痛,中醫話D筋好硬,e+冇再針灸,靠自救,定期運動

      刪除
  8. 貓是扒在箱上針還是在盒𥚃面接受治療, 唔明?:-/

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實即是俾個箱貓地坐,有安全感D
      我是等落完針才抱起卡樂b放入箱內的

      刪除
    2. 落完針完抱落箱,唔怕郁到針會痛同甩針?




      刪除
    3. 卡樂b好定冇掙扎,一支針也冇甩

      刪除
  9. 係一個可愛嘅平行四邊形 \^o^/

    回覆刪除
  10. 減肥糧對方包有冇效? 佢好似仲係好大份喎:P
    卡樂 b 好乖, 冇掙扎, 加油呀, 呢度個個ee都支持你架

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包倒米,減肥糧冇效
      卡樂b死過番生,多謝魚仔!

      刪除
  11. 大隻仔方包雖然望落肥大肉厚咗 D, 不過佢減唔到都無計 :-B,
    卡樂B針灸時好舒服咁, 個醫師手勢應該唔錯, 祝福卡樂B :-*

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!很難安排方包減肥,家中另外兩貓要増肥,益咗方包少D捱餓
      見佢咁安靜接受針灸,會繼續帶佢去

      刪除
  12. 獸醫同助護好有愛心, 卡B好有安全感呢~~
    細佬真的好大隻, 要做多啲運動呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,妳咪提啦!

      咪媽媽又捉大隻仔行樓梯,行到扯蝦㗎啦!食少啲得㗎啦!

      刪除
    2. 其實過往多年係愛x遇到的獸醫、助護大部分好好, 但也有碰上態度麻麻的職員(EQ低吖,冇計), 無奈好人多不會久留, 其一是人工低過私家診所, 工作量又多, 是一離職醫生告訴我
      放心, 我現時抽不岀時間帶肥仔行樓梯減肥啦,工作+運動+照顧卡樂b+煮俾自己吃+處理家中鎖事+瞓覺已塞滿24小時

      刪除
    3. book咗時間捧肥仔去做全面體檢, 希望除了obese, 其他冇問題

      刪除
  13. 窮途未必係末路, 截次可以逢申 (突然諗起鄭中基用鄉音講)
    卡6B你慢慢歎下世界添啦 ::mm2174
    舊方包個腩想典 ::mm2442 好正 ::mm2374

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾卡樂b嘆得幾耐就幾耐啦
      方包個腩實俾醫生閙死我,要佢瘦好淒涼,冇得吃

      刪除