2015年5月2日星期六

絕處逢生

寫上一篇blog時, 卡樂b仍大部分時間迷迷糊糊, 
二十幾度天氣, 黏住modem做貓, 我回到家也不肯起身迎接,
我和爸爸做了最壞打算, 預計佢不久貓世, 我亦問了義工那間寵物火化較好,
當時卡樂b進吃針灸獸醫建議的益生菌已多日, 不見有顯著改善,
但幾天後, 情況有明顯改善, 尿毒症得到改善, 精神咗, 懂得去廁所疴尿,
我和爸爸好開心,知道佢又捱過了一關, 爸爸話佢命硬,
現在卡樂b 只肯自己吃零吃、飲罐頭汁, 不肯吃腎病糧、罐頭等,
除了俾多d零吃佢, 牠總不能靠零吃維生, 每日我早、晚手餵約150粒腎病糧, 
不要以為很多, 我量度了, 約30g。

照顧卡樂b的功夫、間比之前多了, 
除了餵食針灸獸醫所開的中藥粉、益生菌, 同時西藥、蛋白、杞子水繼續吃, 
中藥和西藥需要預先準備,
每日服用中醫粉要預先量好重量裝入吉的膠囊, 一星期份量準備可以用上一小時, 
只能在週末放假做這些功夫,
做得包裝多, 對市面上各牌子的蟲草、靈芝膠囊更深認識, 
知道那一牌子"水份"多, 即膠囊藥粉少, 有d牌子可相差50%, 
表面上睇一樽有幾多粒膠囊是錯覺。

一粒細小的胃藥(給人吃的)要分6份, 精神不集中做不了, 
切割完要用pill pockets 包住, 因為實在太細了, 不包住很容易成粉。

經過兩星期努力,體重停止了8個月來不停的下跌, 稍稍回升100g, 

此兩幅相攝於昨天早上, 卡樂b正享受日光浴, 雖然佢不是如相中咁時時咁精神, 但已進步很多,不知道卡樂b仍可生存幾耐, 只望牠此貓生與我共同生活幸福!






37 則留言:

  1. ::cc9033 真係好消息…替妳同卡b开心::oo2003
    卡乐b,你要继续努力加油,呢树好多EE都好锡你架::cc4030 ::cc4030

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同佢爸爸見證了佢由死死氣到精神奕奕, 慶幸一路堅持, 就算死死氣兼岀門瀨尿也每星期帶佢針灸,
      知道遲早有一天我要放手, 但也盡晒力沒有遺憾

      刪除
  2. 回覆
    1. 生命力極強的小毛孩, 不放棄直到最後一刻

      刪除
  3. 回覆
    1. he really looks much much better than 2 weeks ago
      the sunlight and angle make him look even better than how he actually is, also because at that moment, a bird was singing which caught his attention, his body lifted and eyes shone

      刪除
  4. 好消息, 腎病糧和藥, 佢肯食就食, 唔肯食就俾佢鍾意食嘅嘢, 開開心心咁過活

    回覆刪除
    回覆
    1. 藥物一向要硬塞, 也繼續手餵些少腎病糧維持佢生命+體重, 但俾多咗佢肯自己吃的零吃, 過往因為腎病關係,給牠較細b、肥仔少的零吃

      刪除
  5. 回覆
    1. 卡樂b暫時回復精神奕奕, 雖不知可維持幾耐

      刪除
  6. 我睇到呢篇都好開心
    其實我街坊嘅狗婆婆, 上星期都話驚過唔到關, 過左兩日, 佢又精神番, 仲攞玩具叫人佢玩, 希望毛孩都吉人天相

    回覆刪除
    回覆
    1. 我慶幸自己肯嘗試, 不同獸醫有不同理念,沒有對錯, 主要在於是否適合毛孩, 有時獸醫日程繁忙, 也會流水作業, 但其實獸醫每一建議可能關乎毛孩生死

      刪除
  7. 睇落精神都不錯,卡樂B繼續努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 精神回覆,但不肯自己吃貓糧

      刪除
    2. 現在每餐都由我手餵,爸爸工作比我更忙,鐘點勉強可餵藥
      可能卡樂b習慣咗病危時人手餵食或咋嬌

      刪除
  8. 卡樂B ~ 繼續加油::ww6021 ::ww6021

    回覆刪除
  9. 聽到呢個消息好開心,卡樂b你要努力加油,吃多d,嗲阿娘阿嗲多d,每日都要開開心心咁過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢e+唔肯自己吃,要手餵,其他暫時正常

      刪除
  10. 卡B 叻叻豬~~ 卡b 一家齊加油
    Be 一家支持你一家

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝be一家的精神支持
      好彩我假期算多,要不是很難支持每個星期帶卡樂b見醫生

      刪除
  11. 掌聲比你同卡樂B::vv4059

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡B一定會好番嘅::vv4038

      刪除
    2. 好多謝DD鼓勵,能力之內,令佢有質素過埋餘下日子,知道康復是沒有可能的

      刪除
  12. 呢兩張相影得好靚,亦証明你的努力沒有白費,卡B加油,卡B媽加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 標媽, 我用手機影的, 撞彩, 不懂攝影,又冇興趣學, 雖然我學攝影客觀條件好就手
      照顧卡樂b的確用了我工作之外很多時間, 視牠如兒子, 盡責任照顧佢至最後

      刪除
  13. 睇到呢篇blog好替你開心, 加油啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到卡樂b精靈咗,我都冇咁愁, 會繼續給牠合適治療

      刪除
  14. 勁 !!! 卡6b 真係強 ....呀卡你都唔弱::_1556

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只是提供渠道,要靠卡樂b自身求生意志

      刪除
  15. 果真生命鬥士, 那可輕言被擊倒, 卡6B, ee要好好向你學習::kk3111
    仲有你老母, 一樣咁勁, 嗚殊::rr8025

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快d向下卡樂b學習, 不過唔好學佢e+咁恃寵而驕, 連罐頭也唔吃
      我牛命一條,营营役役, 一日24小時,除了6小時睡眠, 其他時間幾乎冇停過

      刪除