2015年5月23日星期六

We've made it

更新一下卡樂b近況,
精神唔錯,體重輕微上升,


雖不能恢復一年前4.5kg, 維持到現時體重對一末期腎衰竭貓已是一大挑戰,




周屋巡邏,天氣回暖,牠不必長期黏在modem 或router 上取暖,
大小便回復正常,沒有再瀨尿,
但不肯自己吃腎病糧,也不吃牠曾極渴望吃的罐頭,

只肯自己吃零食,其他所有要我手餵,
每日需要花很多時間照顧牠,見到牠體重穩定,周圍巡邏,懂得撒嬌,已心滿意足,
即使要兼顧費神工作、定期運動、家務,
亦只有我一人能手餵牠和塞每日9粒中、西藥
不能離開香港,工幹也要say no, 
過去兩個半月,每星期半日假帶牠去針灸,我老細也要放人。

聽說此日本神奇碗令貓地飲水量大增, 即管買來一試, 
只見卡樂b捨旁邊幫趁開的水兜轉用神奇碗, 對細b、肥仔似乎冇乜吸引力。


32 則留言:

  1. 如係正貨(主要材料是壁西石)此神奇碗多數有效,你同卡樂b都好叻::_1856 , 努力,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識辨別真偽, 購自流浪貓xxx, $288, 已叫爸爸不要打爛三貓飯碗
      照顧卡樂b係費心費力費$, 從來沒有放棄念頭, 平生不喜歡做事做人隨意放棄沒有堅持, 卡樂b也很乖, 每日吃多種藥, 即使不太願意, 也沒有發爛渣

      刪除
  2. 還有, 佢地胃口唔好, 要不時換口味, 有新鮮感, 以前鐘意干糧, 忽然又轉鐘意濕糧, 但是最重要是有人餵食, 佢地就儘量好俾面食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在佢只肯吃一款日本零吃mousse當正餐, 其他牌子mousse無動於衷,
      所謂手餵, 要撥開佢個口, 放入糧, 按住頭不放手, 迫佢吞下, 經常反吐岀口, 重覆再重覆

      刪除
    2. 試吓用神奇碗裝糧, 睇佢會唔會食多D

      刪除
    3. 我返工放些少糧, 如果用神奇碗裝糧, 怕惡霸越吃越肥

      刪除
    4. 家有為食貓,呢個問題同樣困擾我::kk3037

      刪除
    5. 唉! 三貓各有所需,有增肥(吃常餐)、有減肥(吃處方減肥餐)、有抗病(吃處方病貓餐), 阿媽要返工,好難搞

      刪除
  3. 我哋呢啲照顧者雖然頻撲又困身,但見到佢哋穩定地延遲退步,的確鼓舞!

    我哋大家都唔容易,保重啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒有照顧病患長者的經驗, 照顧卡樂b令我覺得有種償還的感覺
      我會好好take care 自己

      刪除
  4. 好事
    全力以赴
    免得他日後悔自責

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到卡樂b判若兩貓真的好有滿足感, 獸醫、助護也很開心每星期見到佢

      刪除
  5. 非常好::uu7123
    有妈妈悉心嘅照顾,卡乐b自己又加油…::uu7123 ::uu7123 ::uu7123

    回覆刪除
  6. 在卡樂B身上,不單止看到奇蹟,還看到愛 ::oo2029

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇蹟在乎肯嘗試, 愛是任何環境下不離不棄

      刪除
  7. 卡樂B繼續加油!!
    妳都買左魔力碗呀?我就驚唔work所以冇買到:P

    回覆刪除
  8. 見到卡樂b精神好咗真係好開心, 卡樂 b 你要加油呀::ww6021
    卡b ~ 你都要爭取時間休息, 唔好累壞自己, 可以交俾人做嘅嘢就俾人做啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也很開心見到卡樂b回復本性, 雖然體重恢復唔到
      可以交俾人做嘅嘢就俾人做, 需要時間訓練接班人, 不是一時三日可以辦到

      刪除
  9. 聽到卡樂B情況有改善真係好開心, 卡樂B & 卡B 你都要加油::kk3111

    回覆刪除
  10. 卡B好叻,好好精神,家裏各人正面面對,對卡B好大好處。加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂b是鬥士,現時雖狀態穩定, 但相信腎功能所剩無幾, 在吃胃藥之下, 幾乎仍每日嘔吐, 不過我唔會放棄佢

      刪除
  11. 係呀,照顧長期病貓咪係咁,我公司個個都知亞金早晚要打針,所以老細都明白,為左貓地,我地一齊加油!! 

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知亞金要打胰島素, 見佢有6kg以上, 我老細表面話支持我, 我攞自己假, 無話可說

      刪除
  12. 卡6b依然靚仔.....冇得傾...

    鐘意食零食, 知道係好野, 醒目仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚仔唔使講啦,肥D仲好
      現在連零食也不是樣樣吃,就来乜都要塞入佢口

      刪除
  13. 開心......超開心.........超近開心............卡6B, 要好好嘆番夠本啦 ::ee5104

    回覆刪除